|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
AMET:Modellguiden:))) Länk MVH Hasso Länk |
sebbe_bmw |
En Merca E55 AMG V8-Kompressor-03 Skulle inte tacka nej till den! Men jag håller kvar vid BMW Sebbe |
|
Kommer inte att byta märke helt, dock kan jag tänka mig att prova en 4wd Audi som andra bil, har varit nära att köpa Audi några gånger men det har inte blivit av än. Mvh Abbe Länk |
|
| CRIS BANGLE | |
|
En SAAB den dag de släpper en överladdad V8'a och den har kommit ner i ett pris som jag har råd med. Det känns långt fram i tiden och tills dess känner jag mig fast vid BMW. "Det ska va V motor annars får det va" bmwsoon försvann och upp ur askan steg V10! |
|
|
V10, med tanke på ditt användarnamn så kan man ju tro att du skulle välja nya M5 med V10:an när den kommer, men om saaben är snygg och dom har lejt bort vxllåds tillverkningen + att den driver i bak eller på alla fyr så kan det ju vara ett alternativ, men då bör den kosta betydligt mindre än t,e,x M5:an.. Eller har du tänkt på att du får ut 410hk ur din v8:a om du laddar den med ca 0,4bar=ej öppnad motor, kompressor från ESS |
|
-RW- |
Ferrari, Lamborghini, Maserati, Aston Martin, Corvette ZR1 och några till. |
| En.. McLaren "slurp" :) | |
|
När jag tröttnat på att köra bil och har råd att med en privatchaufför. För "BMW är förarens bil". |
|
|
Chris Bangle, övergång till V-sexor och framhjulsdrift! Mvh |
|
|
Om alla gamla godingar har dött bort och endast Chris Bangles skapelser rullar omkring :-) dags att banga Bangle :-) |
|
|
Den dag BMW´s ägare ger upp och låter fordkoncernen köpa hela rasket. Tänk er denna historiebeskrivning *brr*...Ford lovade dyrt och heligt att BMWsjälen skulle få vara kvar men efter 1,5 år presenterades nya 3-serien med bottenplatta från mondeo, motor från holländska Volvo och vita bakljus... Äntligen har vi lyckats omvandla BMW till en modern framhjulsdriven bil säger Fords nya koncernchef Chris Bangle.... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
betriebsanleitung1 |
Chris Bangles design ,nästan lika illa som om de hade övergått till framhjulsdrift . |
|
Det är väl inget fel på Chris Bangle? Se bara så fin hans skapelse Fiat Multipla blev. :/ Länk roadZter |
|
|
Men, den är ju JÄTTEFIN! Hur kunde han misslyckas så med Z4:an? Oförklarligt... helt oförklarligt. Som svar på trådens fråga kan jag bara säga: Att alla befintliga E23'or gick upp i rök. Då skulle jag vara tvungen att går över till Alpina's E28 modeller. |
|
| Kristian Larsson: Vilken fruktansvärd mardröm det skulle vara. | |
|
Tack för hjälpen hasso:-)) en x5 skulle man ha, |
|
^LS^ |
Skulle utan tvekan byta till MB eller Porsche om de började bygga bilar med framhjulsdrift. Min självbevarelsedrift säger ifrån gällande framhjulskrafs. =-------------= Fullgasväxling, javisst! =-------------= |
|
Chris Bangle är väl den enda...(tror han heter så:) // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Haha var tydligen inte den enda som inte gillade Chris. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.