AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
379

Råd behövs!

Hjelm
Jag står och väljer mellan två Panasonic bandare CQ-DFX802 och CQ-DFX602. Vilken ska jag ha? 802an är toksnygg och har två valbara frekvenser på subb utgången och ok effekt. 602 är något billigare.. men ser ut som ett ufo..
Jag "moste" ha AUX in för att kunna koppla in min IPod.

Är det åt pepparn att välja Panasonic -erfarenheter?
Vilken av modellerna skulle du välja?

Länk

Sorry för den smidiga länken ;)

Danne

C Y A Daniel
Länk
ph
900
phiber
320 E30 cab-91
Panasonics enheter är det absolut inget fel på , har fått bra kritik i BST på de senare maskinerna .

Hur stor är prisskillnaden ?

Delningen till suben är nog inte så viktig , då de flesta steg idag har detta .

Tycker att båda är mkt snygga (ufo??;-))

MVH TONY ///M3
Hjelm
Jag får rätt bra pris på båda.. typ inköpspris -10% så det gör typ det samma..

Personligen så tycker jag att 802an skulle matcha inredningen i bilen mycket bättre.. och 602an ser lite ut som ett tivoli på extasy.. men det kan ju vara lite roligt oxo..

Spontan fråga.. kommer mar ruttna på att ha tutch kontroller för volymen, gemfört med att ha en ratt??

C Y A Daniel
Länk
ph
900
phiber
320 E30 cab-91
I så fall ta 802:an klart snyggat , lite mer stilren .

MVH TONY ///M3
ma
129
martin1980
320i (E30) -86
CQ-DFX572 jag ahr den modellen själv och är helt klart nöjd, fint utseende, lätta funktioen, och är bra kräm i, finns utav dör cd,växlare och separat aux. tips e att satsa hellre på mp3 än cd växlare. inte helt samma kvalite som cd, men vem laddar inte hem mp3 nu för tiden?

mk
ma
129
martin1980
320i (E30) -86
panasonicen ser bra ut i örker med belysningen på , skti läcker tycker jag. CQ-DFX802 är väl stået vassare, nack del med touch screen är väl att det snabt bli kladdigt?

mk
Hjelm
Martin1908: Jag stoppar ju in min IPod som rymmer 10Gb linkat till Itunes i min Mac. Satt bränna små skivor är ju rätt förlegat..nurå! ;)

Med firevire så tar det 5minuter att byta bibliotek i IPoden.. nu ligger det ca 1600låtar i varje bibliotek (ca 5,5dagar musik) Känner man för rock eller tekno.. eller fruns klassiska bibliotek är det bara att tanka in det innan avfärd..

C Y A Daniel
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.