|
|
|
|---|---|
|
För några dagar sedan diskuterade några av oss på forumet om att det borde finnas nåt ordentligt register där man kunde samla bilar/bildelar, med tanke på alla bilar, spoilers, fälgar backspeglar etc. som tycks försvinna dagligen. Såå jag tog fasta på det och spenderade några kvällar framför datorn och har nu fått ihop en liten sajt som förhoppningsvis ska komma till nytta om man behöver hjälp att hålla gluggarna öppna efter sina prylar. Adressen är: Länk Nu får ni ha lite överseende med ev. stavfel och så i början, man blir lite blind när man sitter med det själv... Men påpeka dem gärna! Även andra sypunkter mottages :) Jag hoppas den kommer att vara till någon nytta. Gonatt! ________________________________________ Länk | |
|
Mycket bra initiativ!!! In och gör reklam på zatzy, NA och så vidare så kommer det att bli riktigt bra! Med vänlig hälsning //Kalle H, BMW CS #5120 ______________________________ Länk |
|
Nadja |
väldigt bra gjort : ) hoppas folk börjar använda sig av sidan Söker efter vita blinkers,snygg vinge samt färddator till min 525a -91 |
|
Snygg site, enkel och funktionell. /Ash |
|
|
Kan man inte beställa från den sidan? Hehe, skämtade bara. Jättebra initiativ som sagt. Det gäller att gadda ihop sig och få ner stölderna. |
|
| Bra att veta att det finns en sådan sida,tänk vad man får lära sig på detta forum.-) | |
|
Johan78: Jodå, har bara inte hunnit med att skriva prislistorna ;) Ash: Tack. Är ju ingen webdesigner om man säger så, så det fick bli enkelt och "stilrent" :) Hoppas ingen får anledning att använda sajten :) ________________________________________ Länk |
|
|
Sjysst!! Den där sidan skulle man nog kunna skriva en del på... Man har ju förlorat en del genom åren, men det har man fått ersatt från F-bolaget som tur väl är... /Kidde Hjärtat säger fortfarande BMW... |
|
|
UNDERBART! Är det riktigt säkert att du inte smygjobbar som webdesigner? _____ Micke Länk |
|
|
Va tusan... kollar på stulet-sidan och det finns ju inget??? har det inte droppat in nåt än??? PS kanon-ide...allt gott MACKILLER |
|
|
Det är väl bara BRA att det inte finns något som är stulet. _____ Micke Länk |
|
|
Bra initiativ men som sagt, hoppas att sidan läggs ner pga inaktivitet... men det är väl en utopi? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
Snart 500 besökare... grymt... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Tack, tackar alla...tyvärr är det väl så att många anledningar finns och kommer att finnas för att använda den och då hoppas jag att den gör nån nytta :) Micke: Nää, nog har jag varit "tvungen" att göra lite websidor ibland, men nån designer är jag då inte! ________________________________________ Länk |
|
|
Mycket bra idé :) ------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
mase |
bra,jag föreslog d förut då var jag ensam:) blixter och dunder.... magiska.... |
|
Kanonbra gjort! Hoppas dock på att slippa göra något inlägg på den, men man vet ju aldrig. mvh Larsa |
|
|
Ett förslag.... Bortappat till exempel.... Buuhhuuu.... min is läppp.... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
deejaywasp: har du tappat bort din IS läpp? men det funkar väl att lägga det som stulet, för det är säkert nån som hittat den i diket eller nåt och "stulit" den :) ________________________________________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.