|
|
|
|---|---|
|
Någon som känner till BilX-et i Kristianstad AB? Är mest nyfiken på om det är en seriös handlare då han har en bil som intresserar mig. | |
|
Hej Stout Jag har inte hört något om dem. Men det är en småhandlare de har inte sysslat med så dyra bilar innan men jag såg att de hade tagit hem några dyrare BMW i Våras.Det är väl inte den svarta-98:an med navi som står kvar. Jag tyckte den var för dålig i skicket för att jag skulle vara intresserad. Då är det bättre att du tittar in hos Sportwagon i Åhus.Han har mycket bättre skick på sina bilar som han tar hem. MVH Daniel ~~~~~~~~~~~~~~ Länk |
|
| Jo, det var den jag syftade på. Krockad i höger framdel enligt M-test. Har den stått där länge? | |
|
Han tog nog in den i Maj månad så den har stått där sen dess. När jag tittade på den så skulle han ha 189000:- Jag tyckte det var alldeles för dyrt för det skicket.om jag skulle jämföra med bilen jag fick tag på så skulle jag tro att den har gått 20000-30000Mil. MVh Daniel ~~~~~~~~~~~~~~ Länk |
|
|
Tack för uppgiften. Till mig sa han att han själv haft den som egen bil och enligt bilregistret står den på hans fru. Den gamla vanliga visan alltså :-) Ska i alla fall åka och titta på den men han släpper den nog inte billigare om han har samma pris i dag som i maj månad. Kan den vara värd 150k? |
|
|
Det kan aldrig skada att ta en provtur men har du långt att köra så skulle jag inte köra dit för att sen bli besviken av att köra ännu en risig BMW. Lycka till i allafall. MVH Daniel ~~~~~~~~~~~~~~ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.