|
|
|
|---|---|
| Har köpt en M3 -93 o har den försäkrad på t-hansa för 18 000:- per år, innan jag köpte bilen ringde jag deras kundtjänst och fick då priset 14 000:- per år, dyrt men acceptabelt tänkte jag o slog till, när sedan försäkringsbrevet kom hade dom höjt till 18 000:-!!!, ringde då o undrade vad detta berodde på o fick då till svar att jag kanske hört fel tidigare??? En jävla attityd då man är en ganska stor kund med denna bilförs, mc-förs. (dyr den också) o hemförs hos dom. Hur som helst skulle det vara bra med tips på ngt. billigare bolag om det finns, jag har nog ringt runt till de flesta tror jag och alla är lika dyra el. dyrare. Jag är 24 år bor i centrala Gävle, 6 skadefria år, bilen är import o kör 1000 mil/år. Tacksam för tips. | |
|
Hejsan, gör dig av med TH, de verkar inte vara välvilligt inställda till att ha bra premier samt att de enligt många inklusive mig själv är klart bongstyriga. Testa LF, IF och Sockenbolagen och ev folksam. De verkar ha en sundare inställning till bilar som det händer något när man gasar. Simon |
|
|
Hej. Kollade runt innan det var dags att försäkra M3:a jag har, och länsförsäkringar var billigast. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
det är viktigt att man tar namn på den man pratar med har haft likn probs,men dessa har alltid löst sig till min fördel när man kan ref till vem man talat med,dessutom ligger förfrågning kvar i deras system som en typ av offert brukar gå att söka reda på med hjälp av ditt pers nummer som dom kört kollen mot.......men dom försöker ju allt för att få ut så mycke som möjligt av oss... mvh/Robban |
|
|
TH suger..... hade min bil försäkrad hos de, det har nog aldrig hört talas om kund service, det var likadan för mig, ett pris per telefon och helt annan pris när jag fick försäkrings brevet. Sen höjde de peremiet från ca 6000 ca 9000 per år för halv försäkring! När jag ställde på bilen efter vintern utan att kunna förklara varför, när jag i frågaste detta åkte jag på en utskälning av killen på TH. Jag bytte till LF, det blev 3500 biligare per år och mycket trevligare bemötande. Jag bor också i centrala Gävle. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.