AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
5.288

Kika runt lite...HAHAH kolla vad Honda killarna tycker om BMW

Sida 2 av 4
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Ja speciellt som t och y ligger bredvid varandra....
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Han har varit på forumet före och tro det eller ej, han verkar ha något positivt att säga om Bmw iaf.

Utdrag ur diskussionen om M3-emblem:
"Jag förtår dom som kör med M3 märken på sina 316 osv.. brudarna ser ju inte skillnad på om det är en äkta M3 eller inte så det är bara att dra in dom i bilen och släta av dom ;)
Jag kör ifrån det mesta!"
:)

Länk
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Hahahaha rolig kille det där, nivån är inte den högsta men roligt som f-n är det! :)

nofx16
BMWCS[syd]#5120
"Tycker han påminner väldigt mycket om coolbuttboy som skrev några konstiga inlägg här för ett tag sen hmm.."

Precis...då var jag itne den enda som kände igen tramset :)

Ännu roligare är kanske att när Coolbuttboy skrev här, så påstod han sig ha en Opel Calibra!!!!

Han verkar ju leva för att reta upp folk. Tönt.
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Det roliga är ju att folk reagerar mot och med honom.
Tex. "Killen i M3:an var dålig på att köra", eller "vad gör m3:an 0-100 på 7-8 sek kanske enligt uppgift men är siffrorna sanna från BMW"
De verkar ärligt tro att han tror sig ha vunnit....
Askul!
sebbe_bmw
Stämmer ju, han skrev ju massa blaj här också!

Skulle kunna gissa att Collbuttboy är kanske 14-16 år och har roliga drömmar!

Sebbe
Titta nu alla ni som åker M3 M5 vad får vi för skit av honda ALDRIG skulle jag förlora en duell mella rödljusen mot en gonda Men tyvärr så finns det dom som bygger om sinna bilar till M3 M5 detta är inte roligt att läsa....

Kör på höger sida
Håller på med ett roligt projekt turbo till M5 touring
Roligt....

Kör på höger sida
VIP
Kolla detta inlägg:

Kom upp vid ett rödljus igår och ställde mig brevid en jävla M3à jag varvade upp min CRX och killen i M3àn blev nog lite förskräkt när han hörde mitt grymma ljud från sport systemet! så slog det om till grönt och jävlar vad han fick torsk!!! han låg säkert 150 meter bakom när jag passerade 170 km/h.. ska fan ut och köra ifrån flera "slem 3òr" i helgen ;)

Jag kallas för M3 killern ;)
Visa användare
131
MACKILLER666
AlpinaB10 3,5-90
Nr:319
Hehehehe, skratt-retande med mytomaner...
Jag är och skruvar rätt mycket olika bilar men en dag kom en ganska stylad mazda mx6 in på verkstaden..
Hmm, tänkte jag när det lät som MINST 300st turbo-hästar
Det visade sig att 3"-system och directair-filter kan luras MYCKET, det va FAAN bland det slöaste som jag kört bland japanska v6-bilar
MEN-killen som va typ 18år tyckte att han ägde hela stan...han prata&prata&prata om sin bil, den va snabbast hit och coolast dit
USCH säger jag...attans va pinsamt för honom när han får raceá mot en riktig bil...

MACKILLER
Ji
17
Jimus
M5 -95
Gustav2:

Det var nämligen så att jag skulle leta upp ett BMW ///M5 emblem ...
Kommer inte ihåg vem det var här på forumet nu som ville ha hjälp med att hitta det?
Gjorde lite sökningar och fick upp Bla.Hondas Forum och exakt den sidan jag har lagt upp , höll på att dö utav gapskratt...HAHHAHAAHA
Varför inte dela med sig av detta då...??
Ett litet skratt förlänger livet!!!
Och livet förlängs ännu mera utav att man kör BIMMER!!! :)
"Hellre herpes än honda" har väl alla hört...

"Att åka honda är som att knulla sin polare i röven, det är säkert skönt men man gör det inte". Den är ganska sann..=)

Länk
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Satt och installerade en server och kände mig lite hängig, men efter att ha läst den här tråden (eller kanske framförallt trådarna på hondaforumet) så känns livet helt plötsligt mycket roligare igen.

Vilket story, hur skoj som helst!! :P :P :P :P
Varför skall vi klanka ner på varandra hela tiden?
Det skrivs skitsnack om honda här och sen blir det skitsnack om BMW hos Honda.

ONÖDIGT

Min åsikt iallafall!!!!!!

// bengan
Hej.

Detta är "sektledaren" från Honda Performance Club.

Angående inlägget hata Bmw och min antydan till sektledare vill jag bara göra er uppmärksamma på följande:
Hur skulle det se ut om en ordförande för en märkesbunden bilklubb hade delade meningar om vilket bilmärke som är "bäst"?

Är inte andra bilklubbars ordförande lika partiska för sitt märke?

mvh Martin Scotte (ordf HPC)
jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
Självklart skall man som ordförande i en märkesklubb gilla "sitt" märke men det är rätt stor skillnad mellan entutiasm för sitt märke och blind fanatism.

Speciellt skrämmande är det att du inte verkar vilja acceptera att en del av dina medlemmar gillar andra märken, kanske tom mer än Honda.

Jag ser framförallt ingen anledning att tala skit om andra märken, tycker det är bättre att framhäva sitt egets märke förträfflighet på sakliga grunder.

jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
Kanske skall tillägga att jag mkt väl skullen kunna tänka mig att ha en NSX, S2000 eller CTR.
Hur skulle det se ut om många fler sa och stod för vad de EGENTLIGEN tycker...?
jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
S38B38,

Vad menar du?
Jo jag menar att det inte skulle se så fruktansvärt konstigt ut om en en ordförande för en märkesbunden bilklubb säger/erkänner att ett annat bilmärke är bra..!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.