AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
5.286

Kika runt lite...HAHAH kolla vad Honda killarna tycker om BMW

Sida 1 av 4
Ji
17
Jimus
M5 -95
Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Mogna killar där på hondaforumet :(
"Anledningen att så många kör BMW är pga av den statushysteri som finns i Sverige.

Ett bra sett att visa andra att du "lyckats" är genom bilen.

Sedan kommer man alltid in på den här biten med storlek på genetalier, och en "fet" BMW ökar storleken med minst 100%."

"NeMoo: Bra sagt! Jag håller med i allt du skrev! Dom köper inte bilen, dom köper "märket"! Dom som kör BMW är ofta(OBS!!!Inte alltid!) totalt okunniga om bilar! Dom åker BMW för att alla deras lika okunniga polare tycker det är tufft!"

osv. osv. osv. osv.

*suck*

Med vänlig hälsning
//Kalle H, BMW CS #5120
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Observera gärna att den första kommentaren postats av ORDFÖRANDEN för hondaklubben. :(

Med vänlig hälsning
//Kalle H, BMW CS #5120
deras idolbilder i varje inlägg gör det hela till en pina förutom det som skrivs.
måste säga att jag personligen tycker att detta forum känns så mycket vuxnare och mer informativt än hondaklubbens forum.

=====
Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
ant:
Instämmer till 100%

Hoppas att detta forum förblir så "cleant" som möjligt, utan animerade smileys, 49875 bilder per inlägg osv...
jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
Ordföranden i den klubben borde väl titulera sig sektledare eller överstepräst.

Har haft funderingar på en Hondar Civic Type R som andrabil. Eftersom jag skulle vilja köra den på bana och det hade då tyvärr blivit med Hondaklubben så blir det knappast ngn Honda.
Visa användare
240
Lunken
323CIA e36
Allt det nedklankande på bmw stärker ändå bara deras identitetskris och visar bara att dom är avundsjuka :)
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Va mogna dom är på det där forumet. Jag har blivit mer och mer imponerad av forumet här på power. Det var en som frågade lite om "BMW 525 eller Volvo 850". Han fick många svar att volvo var ett alternativ. Inget barnsligt tjafs om att man BARA ska ha bmw. Jag har skrivit ett inlägg i hondaklubbens "julgrans forum". Med smileys och bilder o s v.

MVH Morgan, en stolt bmw ägare.

Länk
Ja, vad ska man säga.... det är tur att vi inte är som dom... det är nog som ni säger... ren avundsjuka.
Hahahahaa nu tycker jag iof inte vi ska dunka varandra i ryggen allt för mycket här. Det händer ju faktiskt tit som tätt att vi hamnar i diskussioner typ BMW-är bäst-i-världen-och-spöar-skiten-ur-alla-andra-märken....
zi
230
zigge
740iA -96
Tragiskt. Nåja, man behöver ju som tur är inte vara med i Hondaklubben för att få köra S2000. Eller? Har planer på en sådan istället för Z3.

Zigge
ho ho, skulle också vara bitter om jag var tvungen att köra honda.
Jo
1.073
Johan M3
Variant Highline -06
307 XT -03
Oavsett vilket bilmärke man gillar så känns deras forum
som en sandlåda med smileys,bilder och naknabrudar....
Kan man gissa att majoriteten hoppas på körkort vilket år som helst? :-)

/J

Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Oj, jösses...vissa av dem är inte bara helsålda på Honda, de är djupt religiösa! :)

wolv
330it -02
Någon påstod (mycket riktigt antar jag) att tråden i fråga skadar Honda klubben och ordföranden replikerar:
"Jag förstår inte vad denna topicen skulle kunna skada hos oss?

Blir vi som redan är frälsta mindre entusiastiska? Knappast.

Skrämmer det framtida medlemmar? Kanske om de inte är entusiaster.
Vill man ha icke entusiaster i en entusiastklubb?

Svar: Nej.

Hoppas detta reder ut era svåra samvetskval."

Amen!!

Precis som på bmwpowers olika forum finns det mer eller mindre seriösa debater, så att ta Hondas mest uppseendeväckande debatämne och göra en bedömning av hela honda forumet är väl lite sådär.

Inte för att jag läste alla Honda forumets debatter men deras topics är ganska snarlika de som man ser här: de flesta är intresserade av sina eller andras bilar och vill ta del av andras erfarenheter och en liten del är helt oseriösa och bara vill reta upp folk. Rätta mig gärna om jag har fel men sådant förekommer väl här med? Ta den mest idiotiska debatten härifrån och vissa den för andra forum, jag tror inte att alla här inne skulle vilja bli jämförda och bedömda efter den.

Jag tror de flesta forumen för alla olika bilmärken inklusive bmw har en del "anhängare" som enbart dyrkar sina egna bilar och tycker att de är bäst i världen. Det bästa är väl att helt enkelt bortse ifrån idioterna och uttnytja ett forum positivt.

Det där med deras bilder i tid och otid, jag är inte ett dug intresserade av att se honda bilar pga ointresserad av märket, men jag skall väl erkänna att jag tittar på bmwm5.com nästan enbart för bilderna på olika bilar.

Till sist så får de gärna köra sina honda och jag kör min bmw och bryr mig inte så mycket vad de kör, bara jag är nöjd med mitt bilval.
zumpen
hehe kolla denna!

Länk

jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
Visst blir den del debatter här fånigt religösa emn jag är övertygad om att de flesta här skulle kunna tänka sig att byta till ett annat märke om preferenser ändras och/eller ekonomin tillåter det.

Det mest skrämmande är ju att Ordförande i deras klubb uttalar sig på det viset. "Om inte våra medlemmar isner att Honda är bäst så har vi inte utbildat dem nog." LÅter skrämmande likt en sekt.

Men när någon säger att hellre tar en NSX istf en McLAren F1 så kan man ju inte det eller den personen på allvar.

Zumpen: Allså jag kan nog inget annat än förvånas över hur naiva personer egentligen kan vara.
Denna killen ljuger ju så mycket för sig själv att han börjar tro på det. Skrämmande utveckling i detta land. De verkar ju dock finnas honda ägare med fötterna på jorden sån tur va med.

Den som har flest BMW när han dör vinner!
Länk
Det är väl tämligen många liknande trådar som spårat ur på det här forumet också, man får väl bara acceptera att folk tycker olika. Löljigt - javisst, men det är kul att läsa!

L33t
Bmw M3 -89
Bmw M3 -01
Kul läsning helt klart den där coolbuttbot är ju värsta mytomanen snacka om drömmare "han låg säkert 150 meter bakom när jag passerade 170 km/h" :-)

Tycker han påminner väldigt mycket om coolbuttboy som skrev några konstiga inlägg här för ett tag sen hmm..

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.