|
|
|
|---|---|
|
Tänkte tipsa om en av upptäckterna min son gjorde i bilen. En dag han skulle klättra in sa han..Det är et grönt kors under sätet ! Hittade där ett mycket imponerande kit. Så om ni har en 7:a titta under passagerar stolen om det finns nån låda där. Den fäster ganska hårt med klips. | |
| På E38:an har du ett liknade kit i "nackskyddet" på mittenplatsen. Min tidigare E36 Coupe var utrustad med en imponerande läda i bagage utrymmet som standard. E39:an är däremot sniken på det sättet, inget kit och en medioker verktygslåda. | |
|
Sitter ett kitt under min högra stol oxå. _____ Micke Länk |
|
Deliq |
Hade denna förbandslåda under passagerarstolen i min 540 -93. Extrautrustning, kod 428. Finns säkert som tillbehör till alla modeller. M V H // Deliq ______________________________ Aktuellt fordonsbestånd: Länk nyligen såld: Länk *** Utvecklingen är nu så snabb att vi snart lagt framtiden bakom oss *** |
|
Finns en helt orginal oöppnad förbandslåda under högerstolen på min 750i också. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
Svärd |
Samma här!! Hittade min när jag städade ur bilen första veckan jag hade den i sommras! Kul, den är också oöppnad!! GOTLAND har allt, förutom SALT!! |
|
Har en fin orginal(innehållsrik)i bagaget på min E36a,enda felet är att sista förbrukningsdag var 31/12-99 Någon som vet om länder där det är krav på förbandslåda även kräver att innehållet skall vara uppdaterat? Henrik |
|
Svärd |
Antagligen om det är ett krav så ska den nog vara "uppdaterad". Finns det sådanna länder? Jag har ju inte vart utomlands med bilen iochförsig... //Martin GOTLAND har allt, förutom SALT!! |
| Tror enbart bäst före datum har med sterilitet att göra. Inget att bry sig om. | |
|
Det var ju en överraskning, har alltså inte hittat allt som finns i bilen än. Körde in handen under passagerarstolen och ut kom en oanvänd, inplastad som ingen petat på sen 1992. zaharald |
|
|
Hej Det märks att ni aldrig dammsugat bilen :) ~~~~~~~~~~~~~~ Länk |
|
|
Det låter man naturligtvis proffs göra åt en! zaharald |
|
| aarrgghhh avslöjat :/ | |
|
Måste bara säga att det sitter original i alla BMW även E39 i tyskland. Där nere är det ju lag på första förband. Jäkligt bra förresten |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.