AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
361

Kofångare M5-92b kostar?

bm
653
bmw_m6
2002 - 75
120d - 06
Hur mycket, har en jätteful lackskada på min...

///Ursäkta ordblidheten///
Länk
Länk
(under uppbyggnad)

-=$¤CimmenpoweR¤$=-
Ca 6300 kr.

//Sniffer
bm
653
bmw_m6
2002 - 75
120d - 06
oj då... ska bara ha den delen som sticker ut från bilen... du kanske menar den eller sitter allt ihop där fram kanske?

Länk
Länk
(under uppbyggnad)

-=$¤CimmenpoweR¤$=-
Ja det är hela stötfångaren för 6300 kr.
Vad jag sett kan man bara dela stötfångaren på ett ställe och det är längst ner, den grå (ibland annan färg) "spoilerläppen" kan monteras lös, den har tidigare funnits som reservdel men är slutsåld..
Kan du inte lacka om den fångaren som sitter på bilen istället? Eller är det allvarligt skadat?

//Sniffer
bm
653
bmw_m6
2002 - 75
120d - 06
Får nog spackla lite isåfall men det blir nog nåt sådant ifall den är så dyr... Typ tryckskada, nån som har tryckt med tummen så hårt så den har spruckit lite, ungefär... Inget alvarligt men jag stör mig när det inte är perfekt... :)

Så den gråa läppen finns inte längre till min bil? Synd för jag skulle vilja byta den med men jag får väl spackla den med, kanske räcker med bara lack på läppen.

Länk
Länk
(under uppbyggnad)

-=$¤CimmenpoweR¤$=-
Läppen är slutsåld till både 3,6 och 3,8 tyvärr.
Det är så många som skall ha M5 saker till andra E34 så delarna går åt, tror även att hela stötfångaren fram till 3,6 är slutsåld, så skall man byta nu så blir det en 3,8 front (för 6300 kr).

//Sniffer
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
jamen dom tillverkas väl fortfarande ?

Länk
Vad jag förstod så gör de inte det längre, det var NML = Nicht mehr lieferbar.

//Sniffer
Finns det eftermarknads grejer då? Lite häftiga spoilerkit och grejer men då menar jag smakfullstyling och inte ghetto-style..

"Skit i allt! Lev fort och dö ful"
- Micke 'Svullo' Dubois 1989 -
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.