|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Jag har tänkt att byta lampa i venilationsvredet (varmt/kallt) som är mellan luftutblåsen. Det ska ju lysa en röd och en blå lampa där. Men jag får f-n inte ur luftutblåsen! Någon som vet hur man gör på en e-32/34? Jag har tagit bort gallret uppe på instr. brädan och provat och bänt och tryckt på skiten men utan resultat... Väldigt glad för svar! | |
|
Hej! Kan detta vara något? Länk Mvh Patrik *min signatur står här* |
|
|
Ja! De där clipsen var jag och tröck på men inte de undre...Vetifan om jag kommer åt dom! Skitsamma nu för jag lyckas byta lampan ändå genom att skära bort plstfästet runt lamphållaren. Tack för tipset! Mvh. Janne |
|
|
Bilden på Patriks länk visar ganska bra hur två av de fyra klippsen sitter. Demontera mitten gallret som sitter ovanpå instrumentpanelen. Plocka ut stereon. Tryck in övre samt undre vänstra klippset, tryck samtidigt ut västra sidan på utblåset. Gör om samma sak på den högra sidan. nu är det bara att dra rakt ut. Jätte enkelt, eller hur? Sjukt att man kan bli så barnsligt nöjd när ytterligare en lampa fungerar:) Mvh.Patric |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.