|
|
|
|---|---|
|
Det gäller skovlarna på mina m5 fälgar igen. Jag har dragit 4 bultar runda nu och har kommit på att en T-35 nyckel skulle vara perfa då T-40 nyckeln inte går i och T-30 bara förstör men jag är inte f-n till att hitta denna dimension i sverige. Jag har nog varit runt på varenda internetbutik snart men icke... Däremot i Englad så finns det av nån anledning?? Nån som har koll på läget??? ///Ursäkta ordblidheten/// Länk Länk (under uppbyggnad) ICQ: 57377285 -=$¤CimmenpoweR¤$=- | |
|
Kollat Biltema? Konstigt nog har jag lyckats hitta massa specialgrejer där. Automat är bekvämt |
|
|
Ha redan kollat... Nåt annat förslag?? *suck* ///Ursäkta ordblidheten/// Länk Länk (under uppbyggnad) ICQ: 57377285 -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
det är bara o plocka fram svinpittarna! näe, välsorterad järnhandel borde ha t-35. annars kan man ju ringa o höra med bmw. |
|
| TX 35 är ingen standardstorlek på Torx. Finns den överhuvudtaget? | |
|
citerar från första inlägget: "Däremot i Englad så finns det av nån anledning??" Om du läser vad jag skriver så kanske du fattar nån gång nästa år????? :) ///Ursäkta ordblidheten/// Länk Länk (under uppbyggnad) ICQ: 57377285 -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
| Skummar bara igenom texterna och automatisk ignoreras felstavade ord ;) | |
|
Bara för att jag lider av lite dyseleksi så ska du inte mobba mig!!!! Jag tänker JO anmäla dig om du inte passar dig... // hahahaha :) ///Ursäkta ordblidheten/// Länk Länk (under uppbyggnad) ICQ: 57377285 -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.