|
|
|
|---|---|
|
Behöver få tag på 2st klistermärken som brukar sitta på sidorutorna på BMW med orginal larm på. På den står det "Orginal BMW-alarm". Var finns sådana att köpa? Någon som vet? Tack på förhand. MVH/Andre | |
| Fanns på BMW. ;-) | |
| Som André säger och inte billiga...Tror jag gav 80-90kr för två st. | |
| 19kr/st | |
| Då blev man blåst på Förenade Bil i Malmö...Det är iof sig några år sedan så det kan ju vara att ökad efterfrågan sänkt priserna... | |
| Någon som vet vilket BMW artikel nummer? | |
| Nån som vet? BMW hävdar att dem inte säljer de som reservdelar. | |
| Köpte för någon vecka sen på Förenade Bil. Tror jag betalade 30kr för 2st. | |
|
De är faktiskt standard på alla svensksålda BMW. Om ÅF glömt att sätta dit dem så ligger de i facket för visitkortet i läderpärmen för manualerna. Så har det varit i både min 320d samt min X3. Så kolla i foldern till manualerna innan ni åker iväg till BMW... |
|
|
Nice, tack. Kalle m3 - gick du till reservdelsdisken eller vilka frågade du? Reservdelar på Bavaria i Stockholm sa att dem inte gick att få tag på.. Någon annan som har hittat dom i Sthlm? |
|
| Jaap, reservdelsdisken Förenade Bil Malmö. | |
|
Trevligt med delar som blir billigare med åren.. 1999 kostade de 40-45 kr/st 2002 kostade de 19 kr/st 2014 kostade de 15 kr/st ___ //Ulf |
|
|
Hej! Tänkte bara uppdatera tråden om resultatet, jag fick tag på dem hos Bilia Group i Segeltorp, Stockholm. Kostade 19 kr/st, reservdelsnummer: T971300. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.