AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
412

Är min 540 värd det jag begär?

Tycker ni att mitt pris är orimligt eller rimligt för min 540?

Bifogar länk till annons och bilder finns även där.

JN
1.064
JN
Porsche Cayenne turbo -08
Volvo XC90 T6 -03
Volvo XC70 2,4T -02
Svarade på ditt inlägg med länk för en stund sedan, måste ha blivit raderad?
japp, jag fick mail att det var raderat här kommer iaf länken igen:
Länk

Värt en titt?!?
Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
jag tror att du ligger för högt i pris. Har följande referenser:

Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

Vet inte mer om bilarna än det som står i annonserna, men det vet jag å andra sidan inte om din heller.

Jag tror att runt 80k vore ett mer rimligt pris för din bil, kanske något lägre om du vill bli av med den snabbt.

Önskar dig lycka till med försäljningen!

Med vänlig hälsning
//Kalle H, BMW CS #5120
JN
Porsche Cayenne turbo -08
Volvo XC90 T6 -03
Volvo XC70 2,4T -02
Tjena.

Jag skrev i mitt förra svar som blev raderat att jag trodde mer på ett begärt pris kring 85k som efter det obligatoriska prutandet kanske slutar på ett försäljningspris på 75-80k.

Mvh Jens
BMW CS # 5080
Länk
Priset är rätt, men för en bil med korrekta 15000 mil skulle jag tro. Din bil har snart gått 23000 mil vilket gör att en stor grupp drar öronen åt sig.

Ett tips som kan funka är att sätta ut den så lågt att många hör av sig och det blir budgivning. Jag sålde min 530i 93:a för drygt två år sedan, satte ut den för 62' och fick 64' dåligt betalt, men den blev såld iallafall efter att ha hållt på 7-8 månader.

Sannolikt kommer du att få en massa konstiga typer som iallafall ska pruta, men så är det alltid hur man än gör är min erfarenhet.

/Simon
nofx16: jag kollade länkarna och de flesta var -93:or och alla var automat och låg runt 80000:- så jag fortsätter och letar en seriös köpare som köper bilen efter vad den är istället för prislappen, för bilen är ändå påkostad ca:30000:- i "större" slitagedelar och utrustning, och man får vad man betalar för.

Värt en titt?!?
Länk
Lite saftigt kanske, runt 80 kan väl vara rimligt med tanke på körsträckan, den avskräcker nog många och dom "rätta köparna" ser nog till att hitta motsv. bil med 12000 mil på mätaren..tyvärr...
Nej.....
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.