|
|
|
|---|---|
|
Efter vissa dåliga erfarenheter från privat köp av stylinggrejer så ska jag nu köpa från nån stylingfirma.. Såg på www.stylingkompaniet att en M3 front kostar bara 2200:- ?!? Hur är passformen på den här? Någon som har köpt därifrån förut? | |
| Är Ace Designs front jag menar. | |
|
skulle köpa 97ans frpnt därifrån. Efter att ha kollat priser hos bmw så beställde jag där ist. Det var billigare att köpa från bmw direkt. Sjukt tycker jag.. men men. Ring o hör med dom ifall du får allt som behövs till eller om du måste köpa nått extra. lycka till! mvh Daniel ------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
| Stylingkompaniet har bara som service att fixa Bmw orginaldelar om folk vill,dem gör ej reklam för att dem är billiga på orginaldelar,det är bara en bekväm service dem har...... | |
|
Har Ace-fronten på min bil!!God passform dock måste spoilern våtslippas grundligt o sprutspacklas för o få kanonfinish,lite bök o få dit den va de men inga större problem,allt enligt killen som monterade o lackade om min bil!!! Så här blev de på bilen!! Länk .Dålig bild dock!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.