|
|
|
|---|---|
|
Skulle vilja ha lite tips och råd innan jag råkar spränga min 265hk´s alpina motor... Är det "lugnt" att mata 20hk per cylinder eller är det bara nåt som jag missförstått??? Finns det nånstans man kan läsa om lustgas-installationer m.m? Jag har mardrömmar än av den faan som flinade och passerade mig i somras...Grrrrr MACKILLER | |
|
20hk per cyl!! Tycker det låter lite mycket!! 20*6 e ju 120 pållar!! Men skall du uppg sprutet så är det väl kanske inte fel! För org sprut brukar dom prata om 50hk vilket är typ 9hk per cyl!! mvh |
|
| Du får väl byta till en BiTurbo istället, då blir det du som flinar :) | |
|
Visst faan låter 120hk bättre än 45...hehehe Klart,man vill väl att grejorna ska hålla!!!,men som jag har förstått det så behöver man inte "modda" så mycket för en lustgas-trimmning!?!Rätta mig om jag har fel. jag håller på att tillverka katt-ersättare+ombyggnad till direct-air filter men det känns VÄLDIGT lockande med effekt på flaska..8)..och brutal-index stiger kraftigt!!!Är det ingen som har nån länk till lustgas-drömmarnas paradis?+tips&råd är hemskt välkommet... Tnx MACKILLER |
|
|
Hehehe, jo visst Det finns ALLTID värre bilar, men när man hittat en bil som man trivs med och tycker är rolig så... BiTurbo´n ÄR brutal... Jag kommer på "modda" B10:an så får man känna efter nästa sommar... MACKILLER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.