|
|
|
|---|---|
|
Jag har ett par e39 fälgar som jag skulle vilja montera på min e30. Jag antar att man behöver ngn adapterplatta, då det inte passar så bra nu :) är detta överhuvudtaget möjligt, måste man valsa skärmar el. dylikt ?? fälgarna som isf skulle på är dessa: Länk bläddra ner till "Aez Dion"... det är nämnligen farsans fälgar och han vill inte ha dom liggandes längre, så om inte jag skall använda dom till ngt så skall han kasta dom :( dom är föresten till salu... "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk | |
|
Det du behöver är en spacerplatta som ändrar bultmönster från 4*100 till 5*120. Sen hur det blir med et kan jag tyvärr inte säga. Det är ju bara att prova så ser du om du behöver valsa skärmarna ju... Annars så finns det säkert folk som vill köpa dem fälgarna. Vad vore livet utan BMW? |
|
|
ok..jo kan tänka mig att et:n skjuter iväg litegrann....hmm jo det finns säkert ngn som vill ha dom, men inte fan har dom ringt :( jaja, fel säsong kanske.. "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.