AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
345

vem sålde shortshift på bmwpower förut?

det va nån som sålde shortshift här på bmwpower som han sålde för 500kr/st? är det nån som har en sån och funkar den bra? och så sist.. säljer han fortfarande isf. va har han för mail?

är nämligen ute efter en.

//Fredrik
hj
963
hjorten
E21 323i-80
E21 323i-80
E3 3,0 Sa-77
E3 3,0 Si-75

Hej! Varför inte bygga en själv? Lätt som en plätt,bara kapa spaken under kulan och förlänga en bit svetsa ihop och montera.Jag förlängde 2 cm funkar fint.

hjorten
Visa användare
406
Laban

BMW 540ia -93
säger som Hjorten; busenkelt att göra själv,
annars har jag för mig att han heter Jonas, har en röd 535 utan m paket.rätt trimmad. finns att återfinna på e28 sidan som du hittar under länkar på bmw power gå sedan in på e28 sidan o kolla medlemsgalleri. en 87;a tror jag m mattsvart huv.../mvh L
Visa användare
406
Laban

BMW 540ia -93
"JONAS BMW CS:4338" kallar han sig på dethär forumet...
ok, tack för hjälpen

//Fredrik
ant
här kan du se två bilder på min hembyggda shortshift.
Länk
är du inte helt osams med en svets så klarar du av att fixa en själv. nnars så säljer Länk spakar för typ 500 kronor har jag för mig.

=====
Länk
hellonasty
Shortshift? Är det nå trimm det?

Nej, kortare lägen till växelspaken....

Mvh
Patrik
//
755
/// M3 Frazze
M3 E30 -87
325 cabrio -94
Tja, jag köpte två spakar av Jonas, den ena är monterad och funkar kalasbra. Hans mail: gotesson.orsjo@home.se

/// Ett halvårs abstinens...
Tjena!
Vad kostar en sån sats. Har funderat på att fixa det nån gång när man har pengar...=)

"If everything seems under control you're just not going fast enough!"
Mr ///M Power
//
755
/// M3 Frazze
M3 E30 -87
325 cabrio -94
500 bagare, men du måste ha den typen av vxl-spak som går att dela, annars får man fixa en annan spak på skroten = 100-lapp

/// Ett halvårs abstinens...
Bo
369
Booya
530iA Touring -94
shortshift finns annars på www.nfs.nu att inhandla..om man inte känner sig vän m svetsen =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.