|
|
|
|---|---|
|
Upptäckte att mina rutor inte går ner , och jag har 4 elhissar i min 535i och hur fungerar den här automatsäkringen dvs knappen under ratten ?! sitter säkringen där eller ? för jag hittar inget i instruktionsboken om nån säkring i säkringsdosan... _____________________________________________ Länk | |
| Jag har ett liknande problem. Har en 850 där jag efter strömavbrott fick vänster sidoruta att inte gå upp igen, utan den stannar ca 4 cm från upp-läge. Det går att köra helt ner, men när den skall upp, ja då blir det ett avstånd på ca 4 cm. Hjälp! | |
|
Mitt problem löste sig Jerker: Det kan antingen vara så med nollställning av förnsterhissmotorn som behövs göras , uppkom problem efter bilen vart strömlös på nå sätt ?! Har läst nånstans att man kan då nollställa fönsterhiss motorn genom att koppla ur batteriet en viss tid ! prova göra det med fönstret så högt det går och så lågt det går så ser du vad som händer ! /Mvh Göran |
|
|
Ja finns det säkringar till varje fönsterhiss??? Min bakre v.fönsterhis vill varken gå upp eller ner! när man trycker på fönsterhisskanppen upp eller ner så hörs det att det klickar bara!! Vad för fel??? MvH Bmw 4-ever |
|
JPM |
Samma problem här...är det säkring eller nått relä...om det nu inte är motorn som lagt av.... Juan Pablo Montoya For President |
|
Om elhissen i en dörr lagt av så är det kärvande hissmekanik, kabelbrott eller hissmotorn, har för mig att det sitter en enda säkring till alla hissar... i bmw e34:a iaf... klicket är reläet till hissarna som försöker skicka ström till motorn // Henke Bleifuss |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.