|
|
|
|---|---|
|
tjenare undrar om nån som vet om det går att välta i en spis från en BMW 535 i en 320 E30?? MVH Fredrik E30-87 Sleeper..... | |
|
Det ska gå mig veterligen. Har träffat en kille som "välte" in en m30 b34 i en 325 Touring E30. Det ska tom gå att sänka en M5 3.6a i en E30 som jag har sätt bild på. Du får nog räkna med en del modifikationer förutom motorrelaterade. Kan tänka mig att du får byta låda, bakaxel,bromsar,upphängning mm. |
|
|
Du är ju zlut det fattar du väll din torsk att du inte ska göra.... du hinner inte köpa en motor innan du har bytt bil Inte för att vara taskig soom jag har skrivigt detta men vi vet ju alla hur fort du byter bil eller ska man säga bilar!!!!!!!!!!!!!! BMW POWER |
|
|
Det går att göra! Vill du däremot besiktiga sleepern blir det jobbigt... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
Peter_S61 Tjabba Peter,, om du vill kolla på vinterdäckena kan du komma till jobbet i morgon eftermiddag eller nåt då har jag nog plockat av dom MVH Grävisen.....hehehe(You know what i mean) E30-87 Sleeper..... |
|
|
löser jag vet du BMW POWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.