AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
704

Mätartavlor.. Nytillverkning?

Jag undrar om någon vet om det finns någon firma i sverige som tar på sig och gör mätartavlor (folie).
Jag vet att dessa finns att köpa men inte till denna bil med den graderingen..

Mvh Sunken
Jo det finns några lirare i Gtbrg som gör det. Men dem vill att man ska montera bort hela mätarhuset och sända till dem om dem inte har din model sedan tidigare. Sök på alla trådar om vita mätartavlor så hittar du säket tråden där det omtalas.
Dessutom står det en hel del i dessa trådar om hur folk gjorde för att få det tryckt hos nån PR firma från vanlga bmp filer.
Tack så mycket...Jag skall leta vidare
be
18
beemeer
e36 320 i 1992
prøv et dansk firma www.klisterprint.dk
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
hur e det med dns.trading har inte de !!!

Min gammla bil !
Länk
Mvh/ Daniel

Önskar köpa m3 front + kjolar inga fantasi priser även oz mito samt el-hiss knapp !!!!!!!!!!
Det finns ju många som har men jag behöver till Lotus Omegan....
Skall graderas om till 360 inför sommarens drabbningar, det är där kruxet kommer in i bilden men jag har nog löst det hos en kille i lokala trakten.

Man börjar alltid leta för långt bort =)

Tack för alla tips... / Ante
Jag var i Frankfurt igår och gjorde en beställning på blåa tavlor till min Z3 hos D&W. Det ska ta 2 veckor att få fram och kostade 54€. Dem hade 3 olika tillverkare att välja mellan. Kolla på www.duw.de om du kan tyska.

_________
More power! Vill ha kompressor jag med!
Länk
Jag var själv på mässan men dom sa att det inte gick... Hmmm sa man då, men jag har löst det själv nu för betydligt mindre pengar..

Tackar Ante
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.