|
|
|
|---|---|
ErikNilsson |
Nu har jag ingen sådan bil själv men eftersom det har skrivits ganska mycket om det och många av er säkert gärna hade önskat sig sådana i julklapp så tänkte jag tipsa om följande: Länk M3 spejle Priset är inte billigt men är väl ändå ganska humant med tanke på hur stor skillnad det faktiskt är mot original. NFS kan säkert ta hem dessa eller kanske man kan beställa direkt ifrån Danmark? Hoppas att det är till nöje för någon av er. |
ErikNilsson |
Det gäller alltså speglarna längst upp ifall danskan krånglar till det. Glöm inte valutakurs omräkningen och momsen. |
|
Om man tar x 1.65 får man enligt NFS priset i skr med moms och frakt. Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
| Jag fattar inte varför dom inte har dem till E39... M5 speglarna alltså??? | |
ErikNilsson |
De kommer kanske. Tanken var att intresserade nog kommer att kolla frekvent om även E39 speglarna kommer att dyka upp vilket de säkert lär göra. Hoppas att de inte kostar 15 000:- som i Sverige hos BMW bara. |
IgorP |
räknar du 503 euro för m3 speglarna så blir det 4 523,08 SEK vilket är dyrare än att köpa på BMW......... |
|
Då blir schnitzer billigare. Om man har bil med sätesminne så kostar de 6923kr men det är exklusive lack och montering. Jag betalade ca 800€ för min schnitzer det är inklusive lack och montage på BMW, mostvarar ca 7264kr. Om man nu inte gör det själv. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
Zolle |
Jag vet ett ställe i tyskland där man kan köpa M-3 elspeglar typ E-36 och typ E-46 för 1500:- ni kan få köpa dom av mig för 2800:-, utan el för 600:- ni får dom för 1500:- i svart el grund, finns även i chrome 300:- till kommer finns även för E-39!! Intersserade? Superfreak |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.