|
|
|
|---|---|
|
Hej. Vad är det för frontspoiler på bilden? Länk Vad är det för skillnad på stötfångare, lister osv, mellan gamla och nya e30 modellerna? Finns det några snygga sido kjolar och bakspoiler som är orginal? Tacksam för svar! /Peter... | |
|
Tjena! Det är E30:s stora M-paketets frontspoiler År 88-91 Häldre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
tony-m |
Kolla in på den här sidan: Länk |
|
Tja spoilern på bilden är en frontspoiler från bmws stor M-paket. Men orginal så byter man också kofångaren som gör att bilen ser bredare och rundare ut.... skillnaden mellan gammal och "nya" e30 är att den nya har bredare kofångare utan krom. Större lampor bak och snyggare lampor fram. och en annan front som är större om man ser från sidan... Den snyggaste kjolpaketet till en e30 tycker jag är orginal stora M-paketet. men den kostar också en del... Det finns inget bättre än BMW |
|
|
Nu är det såhär att jag har en 323i -86 dvs de gamla kofångarna mm. Jag gillar de gamla baklysena, men vill gärna byta ut kofångarna mot de nya 88-91, så jag kan sätta dit det stora m-paketet. Behöver jag göra några förändringar på dimensionerna i fronten/baken. Eller passar de direkt så att säga?? Har det gamla M-technic paketet, men det nya är ju så j*la mycket snyggare.. Mvh /daniel |
|
|
om du ska byta till den nya stora M-paketet så följer det med kofångare som är större och rundare som ska lackas i bilens färg.....om det passar har jag ingen aning om.... Det finns inget bättre än BMW |
|
|
Okej.. Men vart får jag tag i denna spoiler. Har kollat på flera ställen men hittar den ingenstans.. Måste bara ha den, passar den inte så bygger jag om fronten helt enkelt.. Vad är ett rimligt pris för en sådan spoiler begagnad? Mvh /daniel |
|
|
Ingen som vet vart man får tag i det "nya" stora M-paketet?? /daniel |
|
|
tjena ,tycker att ni ska ta en titt på carfashion.nu dom har inte stora M paketet men SEIDL M,till E30 ser ju rätt fet ut.... mvh/Robban |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.