|
|
|
|---|---|
|
Hej alla forumdeltagare! Om några veckor kommer min kära 325:a att säljas, och ersättas av något sportigare. Men givetvis kommer jag fortfarande vara kvar här på forumet, eftersom det faktiskt är ett av Sveriges bästa - alla kategorier. Jag måste passa på att tacka alla kunniga och hjälpsamma här inne som svarat på mina frågor kring BMW. Mycket har man lärt sig sedan registreringen här. Micke Andersson | |
|
Får man fråga vad du ska köpa istället? önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
|
Det blir en Lotus Esprit S4, kul bil faktiskt. Köper den nu under vintern så jag kan sitta i garaget och pyssla fram till vårkanten. Men köper en till, billig bil, som vinterbil istället för BMW:n. |
|
|
Trevlig bil... :-) önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
|
Hur f*n kunde jag läsa att du köpt en Lotus och svara på det, och sedan komma ovanför ditt inlägg om det?? önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
| Haha, ja, det där gör man nog inte om i första taget. Mysko. :-D | |
|
Carl L: Du är före din tid! Det är någon bugg i forumet som gör att om 2 inlägg skrivs under samma minut så kan de ibland kastas om. Kan ha att göra med att forumet inte räknar sekunder, utan bara minuter. Micke Andersson: Må din vinterbil bli en BMW, åtminstone. Annars förlorar du all din credit här ;-) Med vänlig hälsning //Kalle H, BMW CS #5120 ______________________________ Länk |
|
|
Carl L: de e lite lucky Luke över dig (Snabbare än skuggan) Micke: Grattis till en härlig sportbil. vilken färg? är inte så insatt i lots, är de en med v8:a eller 4:a med massor med turbo? Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
nofx16: hehe, en billigare BMW ska jag nog kunna leta upp att halka omkring med under vintern. Det är något jag tänkt på. wendtan: tack så mycket. Det är fyran på 2.2 liter, med mycket turbotryck. Jag har en länk där man kan läsa lite mer kring bilen: Länk |
|
|
Ja är man snabb så är man... :-) önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
| Färgen är senapsgul. | |
| Ungefär hur mycket får man ge för en fin sån där idag?? | |
|
Lycka till med den. Mycket snygg bil, och o-100 på 4,7 sek är snabbt. Den kommer du ha mycket kul med i sommar. |
|
| Micke: har det inte varit mycket problem med 4??? jag har hört att man ska köpa den med 8 i??? men jag kan ha fel. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.