|
|
|
|---|---|
|
Skulle man inte kunna scana in den och lägga den på en hemsida? Jag gillar verkligen Audi fansens grej med att lägga upp gamla försäljningsbroshyrer. Blir lättare att ha ett mål med renoveringen, hur det ska se ut mm mm. | |
|
Ja, det hade varit häftigt att ha lite sådana saker. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
|
Sitter med ganska många kilo mest mellan 76-2002 av samtliga modeller.Få se om jag får in en del på nån av sidorna jag har. Länk |
|
|
Jag har en kanonfin broshyr på 730i/735i/735iL "Den Sportbetonade Eliten" på 40 sidor. Det är nog exakt vad du söker. Finns det någon sida att lägga ut den på kan jag scanna den. |
|
|
Jepp. E32 Club Sweden tar gärna emot den. Kontakta webmastern CLiFF via sidan : Länk Mvh.Patric |
|
|
Jipiii Vad trevligt. Om du har aldeles för mycket tid så skulle du kunna maila så sätter jag upp den på min websida också. |
|
|
Broshyren är scannad och den blev 83Mb stor. Vart ska den mailas? Rico |
|
|
Till Guinness rekordbok ;-D! Om det skall gå att skicka den så måste du nog försöka spara den som ett annat filformat. Jpeg tex. "let the Best Machine Win!" |
|
|
Jag har förresten en stor låda med diverse broschyrer från mitten av 80-talet och framåt, om någon letar efter något speciellt..... "let the Best Machine Win!" |
|
|
Nu har jag fått tag i en broshyr till e32 730/735. Det är bara att surfa upp till Länk Där kan man klicka på bilderna om man vill läsa lite tydligare. Idag är bilderna på ca 1-2 Mb, så det tar lite tid att ladda bilderna. Skulle det visa sig att det vore smartare att minska ner dem så är det bara att droppa mig ett mail. Ett stort tack till Ricobmw. Någon som har ork att scana eller sända mig broshyrerna så kan jag lägga upp dem på sitet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.