|
|
|
|---|---|
zumpen |
Efter många timmars luskande bland tester och i forumet här på bmw power så tyckte jag mig få en bra hum om dom bästa bilvårds produkterna så jag gick til ett lågpris varuhus och fick faktiskt tag i allt där, jag köpte en Armor All matt för 59 kr, Hagmans polish och glansvax för 49 kr st, autosol för 29kr, insektssvamp för 3 kr st, en syntetisk sämsskinn för 15 kr, 5 pack tvättsvamp 11.90, och polertrassel en stor påse för 12 kr. rätt bra priser tycker jag =) |
|
Låter som köparadiset Ge-Kås..:D //Stephan ______________________________ Länk |
|
zumpen |
Ja det är det ju faktiskt.. lite reklam här! EKO hallen i Borås... |
Aldric |
På EKO hallen har dom dessutom 4 liter olja för 69 kronor ... *host host spott fräs* |
|
...Hoppas det är matolja ;)) Trevlig helg! //Stephan ____________ Länk |
|
zumpen |
Inte för att man skulle köpa olja där till en m3 men dom andra sakerna var inte fel. |
|
Låter som man ska ta sig in till EKO hallen i borås och köpa lite julklappar till farsan kanske :) Var ligger den? För en som varit i Borås 1 gång...? |
|
zumpen |
I storknallen, knalleland, det blir mycket julklappar köpta där för min del.. =) |
|
jag kan slå vad om att samtliga produkter är billigare på ge-kås Mvh Jonas Larsson Länk |
|
zumpen |
Det får man väl hoppas för din skull... |
roine blom |
vill man att det ska va billit så besök SNOKÅ SNATTOIL SHÄÄL roine |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.