|
|
|
|---|---|
überklåparn |
var ute igår på gatan med bmwoch en svart volvo tror ja de var kom och åkte om mig vid rölyset desutom var det en thej som körde så ja tänkte stoppa i en turbo i min bmw eftersom de finns många som kan de vad jag ska köpa har inte så mucket pengar så blir det dyrt är inte så hemma på trimmning och så fösökte söka mendet gick på okså på tok jag har en bmw 518 kanske man ska trimma med juddämpare istälet |
diamantsvart_bmw |
Köp en vassare bil 52524v,530, 535,540 Snart BMW 535I med skinn |
|
precis, tyvärr är det så att det ger nästintill ingenting att trimma din bil, med turbo kan det ju ge lite, men det kostar ochså flera gånger bilens värde, och då försvinner poängen.. men vill du få ut effekt så är turbo enda sättet, för avgas,chip,luftfilter ger ingenting.. köp en effektstarkare bil som rekommenderat ovan, så har du en bättre grund att bygga på.. "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
Hallå überklåparn! Din mail funkar inte för mig. Har en komplett turbosats till din bil. 4-1 grenrör,Garret turbo S-trim,Avgassystem 2,5tum med raktigenomdämpare med passform (uttag för lamda sensor i downpipe).Insugsrör från 78a med spridare, gnistat Volvosprut och Guldspridare. Saab 9000 IC samt rördelar oljetråg etc. MVH Stefan Du kan maila mig på stefan@fann.se eller slå en pling på 070-2031771 |
|
überklåparn |
Homegrown om man sätter på all sån trimmnig vet inte var nånstans det sitter har lest att bilprovnigen integokenner turbos hur blir det då? kan du isåfall sätta dit turbosen... skulle vilja ha en ferdig bilkanske en sån 530v8 går dom bra altså fortare än turbovolvo en begagad från tyskland kanske inte så dyr men det pyser så tufft med turbos tyker ja hjälp |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.