|
|
|
|---|---|
|
Kollade lite på prisbilden på e39:an idag. De billigaste -99:orna låg på 270´. Ni som har erfarenhet av denna modell, tror ni att det skiljer mycket på skicket på dessa 3 år gamla M5:or- priset kan ju variera rätt mycket. Hur mycket kan man lita på miltalet? | |
|
Jag kan faktiskt försäkra dig om att det kan skilja otroligt mycket mellan olika bilar. Har inte letat m5 själv men lite bilknarkad som man är har man ju givetvis kollat in dom man kommit över när man kollat runt lite. Jag tror du direkt kan sortera bort bilarna runt 270tkr sträcket. Så länge det inte är någon som behöver pengar snabbt som attan så är dessa billar sällan fina. Ofta slitna, låter konstigt / går konstigt eller kanske tom väldigt dåligt krocklagade. Konstigt hur snabbt en bil kan slitas men på bilarna i den priklassen ( och även vissa bilar jag sett över 300k) har åren gjort dom mycket ont. Mitt tips är att importera en själv (gäller även där kolla inte på dom billigaste bilarna). Mätarställningen ska man alltid ta med en nypa salt och lägga ner tid och kolla all historik. Det tråkiga är att gör du en dålig affär kan det nästan sluta med personlig konkurs med en sådan här bil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.