AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
363

Någon som vet var man får tag på dessa delar?

ro
106
robbe
325i e36
Jag undrar om någon vet var man kan få tag i billiga sportstolar och en is-läpp till en 318is -88? Gärna beggade delar.

Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
kolla på returbilen.se eller .com...kommer inte riktigt ihåg

/Henke

BMW CS #5075
ant
det där stället, Länk är dom bra? dom verkar ha lite konstig prissättning.
jag är också på jakt efter sportstolar till min e30, men det verkar väldigt billigt där. ingen skillnad på olika skick på en stol prismässigt?

=====
Länk
ro
106
robbe
325i e36
Det är ju nästan omöjligt att få tag i sportstolar till ett vettigt pris. Lyckas man överhuvudtaget få tag i några så ligger priset väldigt högt.

jag bör bara säga en sak om returbilen!

om man inte är där precis när dom får in nya objekt så är det nästan meningslöst att åka dit, för att alla bilar som står där är renrakade, i ordets fulla betydelse...bilderna som dom har på hemsidan stämmer inte för fem öre med verkligheten..jag tänkte oxå samma sak, så när jag kom dit så var alla bilar redan slaktade. Man får vara snabb om man skall ha ngt av betydelse! men när där väl finns grejor att hämta så är det ett bra ställe att åka till, just p.g.a deras fasta prissättning

"Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999)

Jag räds inte långmilare !

Länk
st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
Du kan även testa med att lägga in en annons på börsen här till vänster. Kostar ju gratis.

Vad vore livet utan BMW?
_hubbe_
Dom verkar heller inte kunna särskilt mycket när dom påstår svart på vitt att en 325:a e36 har en 4-cylindrig förgasarmotor.....
Pe
86
Peter_S61
325IA 91:a
318I 84:a
säger dom att en E36 har en 4 cylindrig motor med förgasare då har dom inte sett min iallafall!!!!

HA HA HA HA

BMW POWER
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.