|
|
|
|---|---|
Cyberbob |
hej, Är det ngn som vet var i centrala GBG(runt Heden) man kan hitta ett bra och säkert garage omgående? |
|
KOlla med perpetum parkering, de har garage i centrala gbg! M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
fråga på skånegatan om de har plats på gården, säkrare än så lär det väl inte bli och nära till heden är det ju också;-) |
|
Cyberbob |
Vilken gård på skånegatan? |
|
Cyberbob: Snuthuset ligger ju där :) //Ticco www.ticco.com |
|
Cyberbob |
jaja, men vilken gård? Ska man stå framför polishuset menar ni? |
|
Jag tror det är så han menar ;) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Förlåt Cyberbob, trodde du var mer hemma i stan:-) men skämt å sido, så utanför polisen så tror jag det finns betalparkeringar i alla fall, borde vara hyffsat säkert för kortare parkeringar i alla fall, annars så vet jag att du kan hyra plats i p-huset avenyn, tror jag det heter, jag vet inte hur säkert det är men arbetskamratens 328ci fick stå ifred där i alla fall, om du vill så hör jag med honom vart man vänder sig? |
|
Cyberbob |
Heli: gärna, kan du kolla med din kompis om Avenyngaraget? Har haft mkt problem senast tiden med inbrottsförsök i min bil och det kanske inte är helt fel med plats utanför polishuset. |
|
Kolla om Skandia huset hyr ut p-platser, du har fastigheten på Bohusgatan (de nyare husen). Sedan har du ju Folksam huset på Storgatan vid Avenyn, förmodligen svindyrt!! Det finns enstaka p-garage i fastigheterna runt Heden men det är förmodligen = omöjligt!! //Chrome ; ) " Old Bimmers kick ass " |
|
|
Det är tydligen Perpetum som har hand om p-huset avenyn med, de tar tydligen 500:-/mån för en plats, men då är där låst om natten och bevakat dynet runt. Arbetskamraten har haft sin bil däri 3 år utan problem. tel till dem:031-711 28 77 |
|
|
500 låter som ett bra pris för inomhus och bevakat, har själv haft både inomhus och utomhus i centrala Göteborg. Betalade 650 för inomhus, 450 för utomhus. ArctisZ3 |
|
|
Utanför polishuset är ingen bra idé, skubben dom släpper ut tar ofta första bästa bil. CHS |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.