|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Vad händer???? :) MVH Mr Skidmark SÄNK FORDONSSKATTEN FÖR DIESELBILAR Billigare Angel Eyes (nu på min oxå :)) |
|
diamantsvart_bmw |
Hur går det med träffen, har inte sett något på länge Länk |
|
Det hade varit kul med en träff. Någon speciell modell eller är alla välkomna? |
|
diamantsvart_bmw |
Alla bmw ägare är nog välkommna Länk |
|
Hej allihopa! Jag håller på och försöker sy ihop det här med träffen på ett snyggt sätt, förhoppningsvis kommer jag att få lite draghjälp från en ny sajt som öppnar snart. Anledningen till att jag inte kunnat höra av mig tidigare, är att området (Hasselfors) som jag hade tänkt förlägga träffen till nog inte kommer att vara tillgängligt, därmed faller en del av de planerade aktiviteterna. Men, ett besked kommer inom några dagar, så om ni bara håller ut en stund till, så lovar jag att försöka göra något riktigt skoj! :) |
|
| Vi håller ut! :) är det nån som har sett våren förresten?? borde den inte komma snart? | |
|
Petri// Den är på g... Nu är det bara ett väderomslag (köldknäpp) kvar innan den kommer på riktigt! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Hoppas att det blir något av detta, kommer isf att dyka upp, vore minst sagt väldigt trevligt!! Om det går så maila gärna när saiten kommit upp så man kommer ihåg att anmäla sig! Mvh /// Clyzzon Länk |
|
|
Vad har hänt med Hasselfors nu då??? Ska dit precis o spela lite Badminton, får man se något nytt eller?:-) *BAWORAK* |
|
|
Det har inte hänt så mycket med Hasselfors, mer än att butiken förmodligen kommer att bli tvungen att lägga ner. Jag har blåst vartenda öre jag haft på att få verksamheten att fungera, men ingen handlar... av miljoner olika skäl. Därför, så tror jag inte att det kommer att finnas någon affär kvar i maj, så det känns lite tungt att förlägga träffen där. Det är en personlig grej för mig, inget annat... jag har grävt ner mig rätt bra i att få igång det hela, men det vill sig bara inte. Tyvärr... det är hela anledningen. Jag letar efter något annat trevligt ställe att förlägga aktiviteterna till. |
|
diamantsvart_bmw |
vad vill du ha för plats??? vi som är från Ö-o kan ju hjälpa dej att hitta något lämpligt ställe Länk |
|
diamantsvart_bmw: Tack igen, men jag tror inte att jag kommer att kunna få ihop en vettig träff under rådande omständigheter. Alla: Tyvärr känner jag att jag inte kommer att kunna få ihop en bra träff och vill därför redan nu gå ut och meddela att den inte blir av. Anledningarna är flera, framförallt så känner jag att det blir tungt att planera om träffen till ett annat område, men viktigt är också att min ekonomi har försvagats kraftigt i samband med att jag måste lägga ner verksamheten i Hasselfors. Jag vågar inte ta risken att anordna en träff med aktiviteter, då jag skulle kunna bli ekonomiskt än mer pressad, om inte allt klaffade till 100%. Dessutom, så tror jag att många skulle bli besvikna om jag gjorde träffen "mindre" än vad jag planerat. En träff måste trots allt innehålla något mer än att bara säga hej och kolla på varandras bilar. I alla fall om man ska åka en bit för att delta. Sedan känner jag mig inte ritkigt i form, jag är trött och sliten helt enkelt, efter att sedan i höstas ha kämpat och slitit med butiken som nu gått omkull. Jag saknar orken och kraften att göra något bra. Jag ber alla som har visat intresse och kommit med glada tillrop tusenfalt om ursäkt! Förhoppningsvis kan det komam till stånd en och annan improviserad mindre träff här i närområdet, kanske kan vi göra något större till nästa år. Tack igen, alla som har hört av sig! |
|
|
Det var väldigt tråkigt att höra att affären inte gått så bra.Bara att beklaga, hoppas att allt löser sig för dig. Beträffande träff i Örebrotrakten kan man ju faktiskt ha en ändå, det finns ju fortfarand intresse och folk från Örebro som kanske kan arrangera en, behöver ju faktiskt inte vara så avancerat. Så ni som bor i Örebro, om ni känner för det, kan väl kanske försöka hitta på nå´t bra ställe att träffas på. Aktiviteter kan väl alla hjälpas åt med. Eller hur!!! Ser fram emot en liten träff i alla fall. Ha de MVH Mr Skidmark SÄNK FORDONSSKATTEN FÖR DIESELBILAR Billigare Angel Eyes (nu på min oxå :)) |
|
|
Trist å läsa det här quixotic2! Var det bilannonser.se som gick dårligt? Varför då? Ni har ju över 11.000 annonser, så jag tycker det var konstigt. Jag som hade lust att komma till örebro på BMW träff.. I vilketfall, ryck upp dig! IT Media branchen är på väg upp nu! Trust me:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" |
|
diamantsvart_bmw |
HOSSE du får nog läsa lite bättre han beskriver tidigare vad som är problemet. Finns det fler från örebro som vill ha en träff??? Om ja så tycker jag att vi som bor där kan hjälpas åt att fixa detta Och du quixotic2 inte fan tycker jag att du ska be om ursäkt!!!! Alla har vi våra problem, har själv gått igenom ganska mycket men det har löst sig och jag är i dag en mycket glad fjant och om vi nu får lite svar från andra i örebrotrakten som vill vara med att fixa en träff så vill jag att du ska vara med fast det känns jobbigt det kommer att kännas bättre efteråt jag lovar det, upp med hakan. hör av er nu så fixar vi en träff i Örebro VH JOhan Länk |
diamantsvart_bmw |
glömde att säga att mitt icq nr står i användarinfo Länk |
|
Diamantsvart BMW "Johan" Jobbat i natt? :) Kalasbra om det nu kan bli fler från Örebro som kan hjälpas åt att anordna en liten träff, men som jag skrev tidigare behöver det ju inte vara nå´t avancerat. Det skulle ju vara skoj bara att träffa andra BMWtokar å kolla lite på deras bilar. PS.Bestäm en helg med fint väder;) DS MVH Mr Skidmark SÄNK FORDONSSKATTEN FÖR DIESELBILAR Billigare Angel Eyes (nu på min oxå :)) |
|
| Det var ju kul förra året, när vi träffades på parkeringen. Om det inte blir någon större träff, så är det alltid roligt med en mindre, sammanhållningen blir bättre, samt att det är lättare att få kontakt med "alla". | |
diamantsvart_bmw |
Japp klart jag jobbat i natt 18.00-06.00, jag har en plats med en stor parkering in till en stor badplats, ca 2.5 mil söder om Örebro vid stranden av Hjälmaren kanon fin plats, där kan vi även dra igång en stor brasa och grilla och ljuga hela natten haha, tror att den platsen skulle passa bra, men som jag har sagt tidigare vill jag ha hjälp från fler örebroare, har även kollat upp möjligheten att få ut 2 trubadurer som kan spela men då måste vi ha ett elverk. kom med massor förslag Länk |
|
Kommer gärna, bara datumen funkar! Quixotic2// Tråkigt att höra, hoppas att det löser sig på nå´t sätt. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.