|
|
|
|---|---|
|
Hur mycket är nypriset på M5 E34 stolar i buffelskinn? Någon som vet? //Schnitzer | |
| 1994 när Teknikens Värld testade M5 touring mot Audi S4 4.2 kostade bilen 695.000:- och läderklädsel (står ej om det är buffelskinn) 48.851:- extra. | |
|
Ok, skulle vara kul att veta. Jag var in till BMW och hörde nypriset på skinnsportstolar till M5 E34, fick veta att de kostade 28.200 kronor/st, då med minne och stolsvärme. Då var det skinn, men jag vet inte om det var buffelskinn då förstås. //Schnitzer |
|
|
Hur mycket kan två buffelskinnstolar till M5 E34 vara värda, med elmanövrering, minne samt stolsvärme. Är dessutom är i jättebra skick? Hur mycket kan man betala för att köpa ett par sånna? //Schnitzer |
|
| Min åsikt är att stolarnas värde är det köparen vill betala!!Ja skulle personligen nog inte ge mer än max 3-4000 styck,o då skall de vara tokfräscha....Sen är de ju upp till var o en avgöra... | |
|
Man får ju ställa sig frågan om det är något mervärde med buffelskinn vs vanligt skinn? Tycker man det kan ju priset vara högre givetvis. En komplett vanlig skinninredning kostar till e34 ca 10.000 kr på skrotarna och lägre privat. 4-6.000 kr kan kanske vara lämpligt för bara framstolarna (jag tycker inte att buffelskinnet ger något mervärde). |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.