|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Nu är jag rättså less på detta.... Men nu kan jag snart min BMW:s inredning iallafall.... Fick ett tips förrut om att för att byta/komma åt stötdämparna bak, på BMW:n, så ska man ta det "innifrån". Bort med baksäte, och hatthylla, mm, mm... Har nu gjort det efter ett antal tips om tillvägagångssätt.... Det var inte så bökigt bara man visste hur.... Nu är iallafall allt borta..... Det är rejält OMÖJLIGT att komma åt nån dämpare där innifrån... Och det jäkliga är att jag fattar inte hur man ska komma åt dom från skuffen heller...!??? Ska innerskärmarna bort, och dom sitter där under, med nivåreglerutrustningen och hela härligheten...?? Kort sagt: Hur tusan kommer man åt dessa grejer på en E39... Nya 5-serien alltså, och inget annat! Möjligtvis att det går att ta nån annan väg på äldre 5-serien, men det verkar helt omöjligt här.... Snabba svar är bra, då jag känner mig handikappad utan min tyska vän.... mvh/ /Tommy Power Barns beskrivning av en hästkraft: - "En hästkraft är den energi som går åt för att dra en häst femhundra meter på en sekund." (Eyvind 10 år) | |
|
Har nu sökt, sökt och åter sökt, som vår käre vän Hasso alltid tycker att man ska göra.... Och det gav lite resultat även denna gång tror jag.... Här är bland annat en länk: Länk Det är iallafall mer än vad jag fattar, men jag får väl riva lite i dämpmattan där under då... Helt sjukt att det skulle få plats nån där under.... Nåväl, jag ser iallafall inget skrivet om var nivåregleringsprylarna sitter....!? Ingen som vet detta? Alla svar är bra, just nu känns det som!!! mvh/ /Tommy Power Barns beskrivning av en hästkraft: - "En hästkraft är den energi som går åt för att dra en häst femhundra meter på en sekund." (Eyvind 10 år) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.