AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.014

BMW 760 öumm...

Sida 2 av 2
mi
525
mikren-6
Alpina B10 3.3 Touring -01
Skyhagen,

Ett tips. Din annons har en mycket negativ underton där du ställer en massa underliga krav på eventuella spekulanter, dessutom på ett ganska otrevligt sätt. Som spekulant på en bil för 900 000 skulle åtminstone jag uppskatta lite mer ödmjukhet från din sida. Nu ska jag inte besvära dig med något telefonsamtal eftersom jag av flera anledningar inte vill köpa din bil.

Micke
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
ja där fick vi ski de flesta av oss idenna tråden.
Är bilen sv-såld skyhagen?
Ok, då kommer några följdfrågor.

Den första annonsen jag såg så hade du skrivit att bilen hade någon gråaktig färg, kommer inte ihåg exakt + att bilen rullat 17 000 mil och att det var en bil från 1992. Samt en teckand bild typ från en försäljningsbrochyr eller liknande.
"Om bilen" var texten på Tyska.

I den andra annonsen så var siffrorna tillfixade men nu fanns det tre olika bilder, den första bortplockad.

Detta är den TREDJE annonsen jag sett sedan igår.
Länk
Och den ser ju bra ut förrutom att det är återigen nya bilder och att du redigerat den ena bilden i datorn.

Sådant ger inget seriöst intryck.

_____
Micke
Länk
Fr
1.138
Freude am Fahren
330E xdrive touring -25
Det hade åtminstone varit snyggt med bilder på en äkta v12 ( med v12 symboler vid blinkers). Bifogade bilder tycker jag är ganska snygga förutom inredningen ( ratten urrrk!!) Länk

Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Har vi kommit fram till nåt än eller??? Finns 760 IRL?

-----------------------
Min E30:
Länk
Fr
1.138
Freude am Fahren
330E xdrive touring -25
Nix!

Freude am fahren - det var väl den där bayliner-versionen igen :-D

Med annonstexten så skulle man nog inte ens kunna sälja en begagnad brödrost....
Är man nu så smart att man tar hem en bil för +900',
så har man nog så mycket under hatten att man redan innan har lite ordentliga kontakter för ev. försäljning. Annars har nog herrn skjutit sig i foten, eller kanske den inte skall säljas?

Tips: han kan ju alltid lägga ut bilder på hemsidan och ha bilen som fordon vid bevakningsuppdrag...som sidan ser ut nu drar den ju inte precis kunder

Tut i luren
Kolla nyheter till vänster...

_____
Micke
Länk
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
ojdå....

-----------------------
Min E30:
Länk
Han har kört 1500mil idag och ska redan sälja den...

önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87
Gl
282
GluffiS
520xD, Evo 8, Panigale V2, Monster 696
Inte för att vara sån men skulle nog köpa en sån bil i nyskick och inte begagnad för 100 000:- mindre än nypriset.

Even alcohol can bend the room...
Jag kan ju säga att jag är rätt skeptiskt fortfarande fast att han säger att det är en äkta...
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Läste artikeln under Nyheter men det står ingenstans om motorvolym i den nya V12:an. Stämmer det att den är på 6,3 liter som det var skrivet i annonsen?
oj, vänta nu, jag hänger inte med: finns bilen eller ej? Om han säger att den finns så finns den väl? Det skulle kanske hjälpa er skeptiker att förstå om Skyhagen kanske förklarade var och när han köpte bilen och varför han plokade bort annonserna?
Eller pratar vi om Volvo 760?
Om man köper bilen, undrar om man får med ett gratis ettårskontrakt på en sån där livvakt i diskreta kamouflagekläder a´la data-spel också!?
Nej, 760 har ingen motor på 6,3 liter utan på 6 liter. Bilen på bilderna saknade dessutom 760:s njurar, högglanspolerade b-stolpe och V12-emblemen. Sedan var det inte ens en L.
Såg den i bilbörsen i expressen i dag,då annonserad som 750i AL-02a med 6,3l V12(måste va samma bil)

Henrik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.