|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! har fått tag på en servo styrning till min 320 e30. Jag är dock inte säker på att jag har allt som behövs efter en koll här på forumet. Sakerna som jag fick med var den axeln som går mellan hjulen. På axeln satt även andra grejer. En skiva där servoremmen skall sitta plus att där satt en annan grej som pekade uppåt som jag inte vet vad det är. Det går även två slangar från dessa grejer till oljebehållaren. Är det fler saker jag behöver för att det ska fungera? Jag läste någonting om en kortare länk som sitter på rattstången? Tackam för svar! MVH | |
|
Ingen som vet något om detta? MVH |
|
|
Det diskuterades för några dagar sen, en dylik operation, fast då skulle personen ta bort servo! Testa med att sök så hittar du säkert det som diskuterats där. Vad vore livet utan BMW? |
|
|
Det var denna länken jag menade: Länk Vad vore livet utan BMW? |
|
|
F*n... vi kunde ju ha bytt prylar emellan :( //Ticco www.ticco.com |
|
|
Tack för det! verkar som man även behöver byta kuggstången + leden som sitter mellan kuggstången och rattstången. Är den någon kunnig person som kan förklara vilka delar jag redan har och vad jag ytterligare behöver så hade det varit kanon. Jag har kollat upp andra trådar men jag tycker att vissa skriver olika. Ticco: Det var ju synd att jag redan har skaffat den, annars hade vi kunant bytt. MVH |
|
|
Klabbe: Kolla här, detta är vad du behöver; Länk //Ticco www.ticco.com |
|
|
Tack för det Ticco! Verkar som jag har allt utan en sak där. Det är den grejen som pekar snett uppåt. På den grejen sitter det en sak som jag inte har på min. Vad är det för något som sitter på den grejen som pekar snett uppåt? MVH |
|
|
Nu hänger jag inte med riktigt. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ticco: Jag har ingen servo på min 318 och bytar gärna med dig... Mackan |
|
|
Det var en snubbe innan dig som ville byta, men han har inte hört av sig. Hör jag inte av honnom så byter vi, dock tidigast efter jul/nyår om det är okey? Du har inte skrivit i din profil var du bor, lång från GBG? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ok låter bra. Jag bor i Blekinge men det borde inte vara dyrt att skicka det. |
|
|
Okey, nä det är ju inga problem å skicka, tänkte bara höra om du bodde i krokarna :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ja det hade iofs varit bättre men men... men det är bara att maila när/om det blir dags. Mackan |
|
|
Väldigt svårt att beskriva. Jag vet nämnligen inte vad sakerna heter =( Men på själva axeln som går från hjul till hjul sitter det en sak i mitten någonstans som pekar snett uppåt eller åt vilket håll den pekar då den är på plats. På den grejen sitter det någonting högstupp som ser ut som en länk ungefär! Vad är det? MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.