AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
502

Vadå...ska det vara snyggt eller?

An
380
AndersG
320 -92 (limo)
Kolla in annonsen:
Länk

En liten annorlunda variant av en E36 limo

//Anders
ant
om det är de dubbla utblåsen du tänker på så är jag måttligt imponerad.

=============================
Länk
An
380
AndersG
320 -92 (limo)
Jo det var just de jag menade...inte direkt snyggt
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Men hur snyggt är det då med alla j-vla e36 nötter som åker runt med tonade rutor, sänkt och stora fälgar. Är måttligt imponerad av dessa fantasifulla ekipage. Försök komma på nåt eget...

322
jörgen nymann
BMW 528iAT -98
323i E21,enda BMW-modellen som som passar med ett rör på varje sida(original). Det ska vara senaste m3/m5 då ,fast det är ju dubbla på varje sida och sitter lite längre in mot mitten

MVH Jörgen
jeppe_L
Stavros: det e ju snyggt med stora fälgar och en sänkning...klart man gör det då...och att komma på egna grejer går ju till en viss gräns....om man inet vill att det ska se ut som ett rymdskepp!

du aknske ha nån ide på nåt som kan va snyggt på en E36???

18 åring med BMW:) önskas köpa 4st Intergral A2 (7x17")
An
380
AndersG
320 -92 (limo)
Jag har ett litet tips på en fräsch clean E36

Rödvita bakljus, vita blinkers, M sidolister, nedlackad med nya fronten/alt. M front
Fräscha fälgar
Rostfritt avgas 2,5" (för ljudet)
Koniskt filter (för ljudet)

Det är typ vad jag själv gillar. Gärna lagom sänkt också. Men inte för utseendets skull utan för väghållningen. Så det ska inte vara enbart kortare fjädrar.

Jag personligen tycker inte om stora vingar, M3 kopior samt tonade rutor...

Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
m3 front , kjolar , sänkt , 17" med bana rostfri slutburk konsiskt. samt nerlackning ev. m3 speglar = lagom styling

Min gammla bil !
Länk
Mvh/ Daniel

Önskar köpa m3 front + kjolar inga fantasi priser även oz mito samt el-hiss knapp !!!!!!!!!!
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
vitablinker runt om ev. vita bakljus glömde det !!!

invändig styling typ alu padaler och trä !!! snygg stereo !!!

Min gammla bil !
Länk
Mvh/ Daniel

Önskar köpa m3 front + kjolar inga fantasi priser även oz mito samt el-hiss knapp !!!!!!!!!!
nää fyfan....man skall hålla bilen original så mycket som det går...stora fälgar megasänkt med tonade rutor och fetebasen är så jävla töntigt, och imponerar knappast!!

om jag skulle styla min bil så skulle det endast vara med original M-Paket (Stora) samt möjligtvis andra fälgar.....mer behövs inte, e30 är snygg som den är !

"Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999)

Jag räds inte långmilare !

Länk
mase
smaken e som baken(_I_) delad:)
tycker själv styling e fint men den hör liknar mer en traktor rör som nån har gjort.

vet inte om de e samma kille som äger den nu,men den här har varit ute till försäljning sen sommras när jag letade bil.

blixter och dunder....
magiska....
jeppe_L
Håller helt med AndersG och Flayer!!

18 åring med BMW:) önskas köpa 4st Intergral A2 (7x17")
//
1.681
///Mackan
Bmw 530d F11 Xdrive Msport
Bmw 330 touring -02
Bmw E30 2.7 sugis -89
En helt original e30,e36 är ju inte särskilt snygg,,men 17" o lite sänkt så blir dom mycke finare,enligt mig iaf
1 PAR RIKTIGT FETA FÄLGAR GÖR HALVA BILEN GARANTERAT
2 PAR
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Ä ni goa eller?
Jag har sänkt min bil och då handlar det om väghållning, dessutom så har även jag 17 tum fälgar.
Varför skulle inte sedan versionen passa med 17 tum?
I bland kan man ju undra, om vissa bara sitter och skriver en massa strunt här i forumet...
Fr
411
Fredrik Larsson
Z3M Coupe-99
M3-88
523iM-00
AMET:

Tror du att väghållning handlar enbart om sänkning eller!?
Jag skulle tippa att ett orginalchassie (typ M chassie) ger minst lika bra väghållning som en "biltema" sänksats!!

/Fredrik Larsson
BMWCS syd #4131

"BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an"

Länk
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
jeppe_L: Vad jag menar är bara att det blir lite inflation i sänkta e36:or med stora fälgar och tonade rutor. Som Porsche 911 i Monaco...
Till slut lägger man inte märke tíll dom längre...

AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Hej Fredrik!
Jag har åkt och kört bilar med orginal m-chassi och det är en himla skillnad på komfort och stötighet och
väghållning som bilarna har att utge.
På min egen bil så har jag HR sänkningsats och det är faktiskt stor skillnad på min bil och polarns bil med org. m-chassi.
Så nästa gång så får det bli med org.Bmw sänkningsats,kostar säkert mer men enligt min mening värt det oxå:-))
Frittz
Kolla in annonsen:
Länk

En liten annorlunda variant av en E36 limo

//Anders

Ser helt klart ut som att bilden är moddad i tex Photoshop eller dyligt... inte speciellt bra gjort heller om du frågar mig...

Men annars är väl grejen inte helt fel, kan Audi A4 T så kan väl en 325:a.... Kanske lite mycket M3 wannabe... men va fan.. :-)

//

Frittez

Länk
31
412
318 grabben
318-82 s14 turbo
320i-82
318-76
750ia-88
det var väll inge fel på den eller
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.