|
|
|
|---|---|
M_5 |
Hej! Har köpt mej VDO dayton LCD skjärm til min 323 coupe. Denne skal jag plasera under färddatorn. Ær det noen som vet hvordan man gjør dette? Jag har hört at Ac Schnitzer har en brancket for dette. Noen som har tips eller noen tricks? På forhånd tack. Mvh. Bjørn Ellingsen Oslo bjorn@christianiareklame.no |
|
Hej björn har själv hållt på med en sådan installation , lite saker som kan vara bra att veta : Att få in en skärm under färddatorn blir nog mycket svårt , då det inte är tillräckligt djup eller högt om man skall montera det på höjden . Om man ska sätta den på en fot under färdatorn så kommer växelspaken VÄLDIGT när och du kommer inte att kunna se bilden när du har 1-3-5 växel i . Plus att om man slinter så kanske skärmen går sönder . Tror nog att fläkt utblåset i mitten med en montage byggel blir bäst ur användnings perspektiv . Säger inte att det är helt omöjligt men värt att veta att dessa problem kommer under bygges gång . MVH TONY ///M3 |
|
M_5 |
Takk. Jag har sett flere E36 cab'r som har slik skjerm. Den skal felles ned skrått under kjørekomputeren och sen ta bort ASC, og stolvarm knapparna. De får jag feste et annet sted. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.