|
|
|
|---|---|
|
Finns det någon snäll och trevlig skäl här som skulle vilja skicka sin rep bok till mig via mail??? Eller om det är någon som vet en sida där man kan få tag i den... Har en 325:a ia & en 318 i BMW POWER | |
mase |
skulle gärna ha till min325(e36) oxå:) blixter och dunder.... magiska.... |
| Går det inte att köpa hos BMW? | |
|
jo det gör det ju men dom är ju lite dyra då!!!! BMW POWER |
|
| Du äger 3 bilar, men tycker att (kanske) 200:- är dyrt...? | |
|
Länk Länk |
|
|
Ja ufo men det är ju så att jag äger 3 GAMMLA bilar till skilnad från dig som äger 1 NY BMW POWER |
|
|
Peter: OK, jag menade inte att vara spydig, om du nu tog det så...men jag menade bara att ett par hundringar för en sprillans ny instruktionsbok på svenska från BMW kostar max en halv tank bensin i någon av dina bilar. Men länken till Biltema som "Meck" bifogade verkar väl OK? Den andra var väldigt rysk... |
|
|
Scrolla ner lite till "BMW 3- & 5-Series. Service and repair manual".. där finns pdf'er av Haynes engelska utgåva av just den boken. Men jag rekommenderar att köpa i tryckt form... kostar som ufo skriver mindre än en halv tank.. =) MvH Oscar |
|
|
Köp boken på Biltema! Den är smidig att ha med i garaget. Lösa papper brukar inte fungera. Mvh Henrik. |
|
|
Jag köpte Haynes bok hos Mekonomen för 300:- på svenska...den täcker E30 och E34...så det är väl inget att tänka på... /Henke BMW CS #5075 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.