|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Är det nån här på forumet som varit å tittat på M3 smg från -98 som finns i Tidaholm eller på Bilsalongen i skövde(bilen borde finnas på Bilsalongen i skövde)? Provade söka på bmw's hemsida där finns samma bil. Enligt ägaren (som är en 50år gammal tandläkare) så är bilen vara i bra skick, inga problem med den. De han nämnde var att smg lådan strulat lite med de ordnade upp sig efter att dom bytt växelväljare.. En ägare förutom bilaffären. Bilaffären sålde bilen som bättre beg. med 900 mil på mätaren till honom. Bilen har reg nr. GCR-922 Kan någon från dessa trakter vara snäll å åka å titta på den så skulle jag vara mycket tacksam. Lite långt att åka från sthlm när man inte änns sett bilder på den. Tack på förhand. Peter | |
|
Gjorde en snabbsökning på Bilsalongens hemsida och där fanns det ingen M3 med. Vad hette firman i Tidaholm då? Bor själv ca 3 mil från vardera stad. Mvh Tobias |
|
|
Bor själv i Lidköping (Inärheten av dessa trakter) och tycker att bilen borde stå i Skövde. För den kan väl inte stå i Grästorp på Autosalongen? stensth: Vart bor du? Mvh. Robban Johansson |
|
|
Gjorde en sökning på Autosalongen, men det fanns bara en M3 E46 där. Mean Machine: Jag bor i Falköping. Vad vore livet utan BMW? |
|
|
Oki, inte så långt ifrån mig ändå. Trodde du bodde i Stenstorp, jämförde ditt användarnamn med vart du bodde ungefär. Du får väl komma och vålgästa oss i Lidköping i sommar. Pallers Gatbilar Lidköping: Länk Mvh. Robban Johansson |
|
|
Jaha, näe mitt smeknamn är något som jag har fått när jag spelade hockey för några år sedan. Jag brukar vara titt som tätt i Lidköping på sommrarna faktiskt. Har några kompisar där. Vad vore livet utan BMW? |
|
| Det är en fin bil, har tittat på den vid några tillfällen och vet vem ägaren är. | |
|
stensth: Jasså, några man känner till kanske?? Mvh. Robban Johansson |
|
|
S38B38: Vart står den då? Mean Machine: Simon Svensson heter en kille och är 23 jordsnurr. Ringer det en klocka? Vad vore livet utan BMW? |
|
|
Det är samma M3'a från tidaholm som finns här på börsen, som jag menar. Men det verkar som om den har blivt såld, eller bara borttagen från bmw, begagnat börs. |
|
|
MrZigZag en god vän till mig åker till bil-firman i dag för att titta på bilen. Han ger mig input senare idag tror att bilen ser mkt bra ut, utan repor etc dom använder sig av Mrcap på alla deras bilar. |
|
|
Vet inte vart den står, förstod inte riktigt om den såldes privat eller på firma..! Jag tittade på den i somras när tandläkaren ägde den. |
|
|
Det verkar som om tandläkaren har haft ut den till försäljning hos bmw. Han sa nämligen att han har köpt en ny m3'a. Trologen fick han för lite i inbytte så han använder dom bara som försäljare. Den fanns kvar för nån vecka sen, men vet inte hur det är för tillfället. Vad var ditt av bilen S38B38? |
|
|
stensth: Nope, känner ingen Simon Svensson på 23år. Tyvärr! Mvh. Robban Johansson |
|
schneberger |
tja. bilen står kvar och är mcyket fräsh |
|
ZigZag Kompisen var och tittade på bilen och det var mkt fräsch han tyckte dock att den var något dyr.... Men det är säkert förhandlingsbart! |
|
|
Det jag såg/kommer ihåg av bilen var ett bra intryck. Tror att den verkade fräsch och fin. Den är skött/använd på "rätt" sätt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.