|
|
|
|---|---|
| ....är frågan? Man har ju sett bilar med dessa fälgar på, men det kanske rör sig om kopior?! Jag är alltså intresserad av att kränga på 19" M3 E46-fälgarna på en M3(cab)-97:a. Alternativt: Hur stora modifieringar talar vi om? Det kan ju förresten inte ha designats en snyggare originalfälg på denna sidan -69?... | |
|
har för mig att endast framfälgar runt om går ej bakfälg ! ******************************************************************************* Min gammla bil ! Länk Mvh/ Daniel ****************************************************************************** Önskar köpa m3 front + kjolar inga fantasi priser även oz mito samt el-hiss knapp !!!!!!!!!! |
|
| Jaha, pga vad? Kan det avhjälpas med spacers+rulla kanterna? Dvs. ligger fälgen på bromsarna annars? Tacksam för svar! | |
|
Snarare tvärtom, du behöver svarva ner den. E46 M3 har samma offset som E39 bak. |
|
| Svarva ner fälgen rulla ut skärmkanterna bak och kanske lite smalare däck bak. men det går om man vill. | |
| Godset blir ju tunnare om man svarvar ner fälgen, kankse inte så bra, speciellt inte på en m3... | |
| Såg M3 E´46 19 tums fälgar på en silver E36. Hatr tom bild på den men itne på nätet. Den var SNYGG! | |
|
2 st framfälgar med däck finnes .... pga. byter till 4 st (varav 2 modiferade) bakfälgar i vinter |
|
|
540is: hur blev det med bilderna? Den som har flest BMW när han dör vinner! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.