|
|
|
|---|---|
|
hmmm har hittat en med allt jag vill ha kan detta vara ngt? 9400 mil...? varsågod: p.s kan man pruta på ett sådant pris?d.s Länk | |
|
Ser fin ut!! Det står ju "Priset är förhandlingsbart" precis under själva priset, så det ska väl gå att pruta lite på det tycker jag. Om priset som står i annonsen är bra eller mycket bra, eller rent av normalt, är JAG fel person att uttala mig om. Lycka till!! /Kidde Hjärtat säger fortfarande BMW... |
|
| Pruta inte för mycket bara... vad jag har hört så tycker inte tyskar om det... men jag kan ha hört fel... | |
|
Pruta till 11k euro jämnt borde inte vara några problem. Mycket sjysst pris för en till synes fin bil, se bara till att i vanlig ordning kolla upp den! Med vänlig hälsning //Kalle H, BMW CS #5120 ______________________________ Länk |
|
|
Det är lättare att pruta med privat försäljare än auktoriserade bilfirmor. Men som s 328 r påstår att tyskar inte är särskilt prutglada kan säkert stämma. Så det är väl bara och slå en pingla till honom, och sälja cab i denna årstiden är ju inte det lättaste. Så det finns chans och göra ett fynd köp. |
|
|
Äh, det där var inte särskilt billigt. För de pengarna borde du kunna hitta en här hemma och slippa allt bök med att hämta hem bilen + reg.besiktning mm. /// Ett halvårs abstinens... |
|
|
hmm ska ringa.... ngn som vill hjälpa en stackare om i fall att import sker? |
|
|
Det där var väl inte så billigt, jag tog hem en i sommras en 325 -94 10500mil med ny cab nya 18RH fälgar. Och med en Rochford mp3 spelare imonterad. Den var allltså påkostad 38000:- med kvitto.. Den pröjsade jag 112000:- / Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.