|
|
|
|---|---|
| Har tyvärr fastnat för en Camaro Z28-94 och måste eventuellt avyttra min 325i Cab-87 för att ha råd med Camaro:n. Går det att sälja en sån på vintern utan att förlora hur mkt pengar som helst? Är det värt att förvara den till våren istället kanske? | |
| Vintern är väl köparens tid då suget efter att åka öppet är minimalt. Så bästa tiden att sälja cab är på våren. | |
|
Rent generellt verkar bilmarknaden rätt så död för tillfället, sedan kan man nog få ut mycket mer pengar för en cab när vårsolen tittar fram, så det bästa är nog att vänta. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
|
Instämmer med föregående talare. Spara till våren, eller gå miste om mycket pengar... Med vänlig hälsning //Kalle H, BMW CS #5120 ______________________________ Länk |
|
| Avvaktar till efter julhelgen och nyår, Camaro:n är troligen lite halv-svår att sälja denna årstid också, finns den kvar efter jul och nyår kanske jag eventuellt jag har råd att behålla båda... | |
| För det blir svårt att skiljas från cabben... | |
mackan325 |
Jag hoppas du besinnar dig över julhelgen och inte byter bort E30'n mot en pimpmobile ;-) |
| Du kan vara lugn "mackan325", har nästan tänkt om redan nu, ska leta efter en E36 Cab istället för Camaro. Helst en 328 Cab, men det brukar vara fantasi priser på dom, kanske får blicka över vatten-diket och kolla efter en sån i tyskland... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.