|
|
|
|---|---|
|
Länk medlet längst upp på sajten ä helt klart bäst. | |
|
Skulle inte drömma att rengöra på detta viset. Skiten måste ju forslas bort från ytan, inte flyttas omkring. Längre ner har de en produkt som inte bör användas på material med tunn plättering, ändå står det "innehåller inget slipmedel" FP |
|
|
Qool säljer du medlet? Håller med Folke, du vaxar bara fast smuten om du inte gör rent ytan innan. Dessutom repar smutsen vid polering. Dessutom har de en oljetillsats som verkar lova ungefär lika mycket som TV-shops produkter! Varför tror ni att de stora oljebolagen inte själva skulle sälja dessa "mirakelmedel" om de verkligen fungerade? Tvärtom brukar de bara ha negativa egenskaper på oljan och motorn! Läs mer om oljetillsatser som bara förstör motoroljans egenskaper plus att de kostar mycket pengar: Länk Länk Länk Hela sortimentet har lite TV-shopskänsla enligt mitt sätt att se det. Många lösa löften men lite fakta! Mvh |
|
ferraripeter |
Är det ett skämt eller?? ja verkligen Tv-shop,med mycket silicon i så det blir blankt,finns bara ett sätt till bra resultat,börja från grunden i alla steg,finns inga genvägar! det är inte den höga farten som dödar,utan det plötsliga stoppet. |
| har faktist provat detta medel o det funkar ruggigt bra faktist.. tar bort poler o vax rester som oftast bildas efter poleringar o sådant men därmed inte sagt att jag skulle tvätta en bil med sådant medel... | |
|
Detta kan väl inte vara seriöst menat? De förevisade produkterna är i a f inget jag skulle lägga en krona på. som fp mfl säger det finns inga genvägar, bara senvägar. Asken |
|
| Ashken låter hälsa att han utlyser namntävling på X5:an :-) | |
|
Isåfall så ska den heta räkan eftersom storebror från USA heter Hummer :DDDD //Stephan ______________________________ Länk |
|
Deliq |
Om den är röd: Kräftan... M V H // Deliq ______________________________ Aktuellt fordonsbestånd: Länk nyligen såld: Länk *** Utvecklingen är nu så snabb att vi snart lagt framtiden bakom oss *** |
Tigerr |
Asken: Och priset för det vinnande resultatet är en vecka med godbiten antar jag? :D Mitt förslag: Kisen eller Misen, helt klart! ;) Tigerr |
Tigerr |
Asken: Och när får vi se BILDER..? Tigerr |
| Om det är någon BMW som förtjänar att heta Bumsen - är det väl X5:an? | |
| kryssis phahaa ;) | |
|
Ingen BMW förtjänar väl att heta Bumsen, vilket betyder kn***a på tyska. :) Stephan: LOL! Med vänlig hälsning //Kalle H, BMW CS #5120 ______________________________ Länk |
|
|
Det är som att kemtvätta, flyttar bara runt skiten! Anders G |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.