|
|
|
|---|---|
|
Vi ett svagt ögonblick lovade jag att hjälpa min pappa (64 år) att sälja sin BMW privat istället för att han skulle få ett skambud av BMW när han bytte in den. Så nu är det alltså dags. Vad jag behöver hjälp med är hur mycket den borde vara värd. BMW 523IA Touring, silvermetallic 8700 mil: - Komfortpaket innehållande: Klimatanläggning, regnsensor, farthållare, multiratt osv. - Rails - Steptronic - Grått skinn - Sv. såld - 1 ägare - Full servad, nyligen inspection I - 15" alu. fälgar med nya 225x60R15 - ASC+T - Motor + kupévärmare - elhissar - Business RDS med cd växlare - Full dokumentation + servicebok - Fjärrstyrt lam + clås m.m - Nyligen rekondad både invändigt och utvändigt - Ej rökt Jag satte ut den för för 192 000 på BMW börsen enligt rekomendation från en god vän, verkar lite mkt tycker jag. Frågan är vad borde den vara värd? Mvh, Joakim | |
| Personligen tror jag du kan vara glad om du får ut 160' för den. Jag har själv en fullmatad 528:a 97' inkl telefon, gps, tv, komfortsäten med elminne blablabla. Den fick jag ge 210' för för ett halvår sedan. Iofs ingen touring, men ändå... | |
|
160 000! det är bannemig mindre än Bilcentralen i Nacka vill ge för den. Bättre än så måste det väl gå att få? Eller har marknaden helt dött! Förresten var din bil importerad eller? Mvh Joakim |
|
|
Hej. Bilen verkar vara toppen. Minst 170.000:- annars är det bättre och behålla den. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Ja, min är import vilket jag i hastigheten antog att även din var :) Är den svensksåld ligger den nog kring 175'-180' skulle jag tippa. Sedan har ju bilhandlare lite olika filosofi. Om dom erbjöd dig ett högt pris i inbyte tar de kanske lite mer när de säljer en annan till dig. För jag förmodar att du inte har fått det priset om det inte var inbyte. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.