|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| BMW ska inte ha någon "bokhylla" cleansat utan inget alls .... | |
|
fixa till bilen så du själv trivs med den, det är det enda som räknas. Sen om andra tex jag:) hackar på att en fin orginaldesign är sönderplastkitschad med det du har gjort får du nog ta:) Keep up plasticising Asken |
|
|
Mitt måtto är: -styla så det inte syns! Det jag gjort på min är: -måttligt sänkt -tagit bort mobellemblem på bakluckan -17' fälgar Resultat: Nära nog orginal men tack vare sänkningen åker fortare i kurvorna än de flesta här i mina trakter. -Livet är orättvist och det skall övas! |
|
|
320 Johan: Stå på dig! Vill de inte prata med dig så är det de själva som är förlorare. Är de riktigt BMW-intresserade så bör nån av dem läsa det här. Då vet de också att du inte är ensam om att tycka som du gör! Själv tycker jag att det är tråkigt att det är så svårt och dyrt att få tag i TRX-däck nu förtiden. Därför kanske jag måste gå ifrån originallooken genom att byta fälgar... som sagt alla har olika smak. Mvh Daniel |
|
|
Dmi> Alldeles lagom styling, jag kan sträcka mig till vita blinkersglas också om det passar ihop med bilens färg. ----------- Länk |
|
zumpen |
Min M3 är ruggigt överstylad och ser ut som en jävla julgran!! passar bra så här års iförsig ;) |
320-johan |
sadanber:jadå det gör jag! det vart väldigt mycket snack om styling eller inte styling tycker jag.jag tycker man får göra hur man vill med sin bil bara man själv trivs med den.men jag tycker inte utseendet ska avgöra hur pass märkesintresserad man är.man behöver inte ha sveriges mest påkostade bmw för att tycka om märket. tack för alla positiva svar!!! |
| skit i alla andra. Bara du själv är nöjd med din bil. | |
|
Själv pratar jag gärna BMW med vem f*n som helst oavsett om de kör BMW, Skoda eller cyklar, oavsett vingar, jättefälgar, lustgassystem eller strokervevar. Jag hoppas att jag inte är ensam om det! Sen att jag själv föredrar prestanda framför utseende är ju en annan sak. Men det finns tyvärr vissa drag av "näsan i vädret" hos somliga märkesfränder. Det brukar dock oftast avta när man snackat en stund. Men jag håller med om att det är lite trist att det är så. Kiip Spiiding! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.