|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om det finns någon bensinvärmare som passar till en Z3-M ? Bilen är iof inställd i varmgarage nu under vintern men tanken att alltid kunna starta bilen i nästan arbetstemperatur gör en glad =) Kanske någon som vet att en värmare egentligen avsedd för annan modell passar?? Skriva av er! ;-) | |
|
Räkna med en kostnad 16-20k monterat och klart. Engstrands i Bromma gör Webastomonteringar, bla för solna. Med minicalltillsatsen ringer du bara bilen så blir det varmt, ring så bränner vi:) Det trevligaste förutom att slipa skrapa är att se grannarnas min när man fräseriväg vid minus 10 och andra står med ishackor:)) Min x5 skall få sig en värmare där. Asken |
|
|
Asken Är det samma pris för min m3?Jag vet att du nämnde priset för ett tag sen men minnet är bra men kort:) |
|
|
Borde vara det starre. Sen kan den flyttas med till nästa bil för ngn tusenlapp värmare lever många år.. Asken |
|
|
Dr Johan, har du kollat hos BMW ? Det är där jag fick min installerad. Fast det är en sådan utan finneser som den Asken pratar om utan en som man pluggar in i elstolpen. Den gick det på 2800 om jag minns rätt Fast M motor kan ju vara lite mer komplicerad en en vanlig M52 2.8... |
|
|
Bensinvärmare måste vara kanon. För hur ofta har man tillgång till el när man inte står hemma på gården? Trots min motorvärmare så blir det mest kallstarter just på grund av att de flästa starterna äger rum någon annan stans än hemma. Vad tror ni om ett storpack marshaller i bakluckan? Bara att tända en och ställa under tråget innan man lämnar bilen... Min skrothög: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.