|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Jo,om man vill köra på bana me sin bil är de väl enklast att gå me i BMWCS...dom brukar ju hyra nån bana några gånger per år! | |
|
jag kommer åka på så många jag kan nu när jag har fått mitt körkort...dock bara varit sektionsträff i BMW CS/West...men mina ögon är öppna för träffar...gärna i Göteborg... /Henke BMW CS #5075 |
|
|
LazerEye: Vill du köra maximalt med bana så är det BMWSC(SportClub) du ska gå med i (en under-klubb till CS) Länk Länk MVH Kalle |
|
|
Jo,ja vet att dom har många bankörningar..!! men va tycker ni om att ha en bmwpower träff under en annan träff?? ingen bana asså... |
|
|
LazerEye: Tycker att det låter som en utmärkt idé. Ta bara upp tråden igen när våren är här! Här i Malmö kommer jag försöka ordna en träff när vår lagliga stripp ska invigas i vår/sommar! Mvh Kalle |
|
|
nofx16: Laglig stripp!? låter intresant...hur kan den va laglig? på ett flygfält lr? |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
LazerEye, laglig stripp (402m) har vi arragerat på Gävleflygfält nu i över tio år. Man får inte kalla det tävlning, och inte tävla mot varandra, utan bara mot sig själv. Sedan är det klart att man kan jämta sin tid med andra ;) se mer Länk |
| jo,klart de är så...tänkte inte så långt..:) vi har ju oxå så här hos oss,men alla tävlar mot varandra som vanligt...varför är inte de lagligt? | |
|
I Göteborg har man kört laglig strippenkörning hela sommaren (201 m) så det lär nog dyka upp mer lagliga strippar över hela Sverige nu till sommaren. ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
| de är ju bra att de kommer fler å fler lagliga strippar,men samtidigt är de ganska kul när de är nån olaglig körning på kvällen,är lite spänning när polisen ska komma å så... | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Så fort det är tävling, måste du följa alla SBF (Länk alla regler, och det blir ofta mycket dyrt och krångligt. |
|
nofx16: Var i Malmö ska den vara? Där ute där ute vid spillepengen där man körde på 70-talet? Räkna med mig om du anordnar något i Malmö =) Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.