|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
är de många här inne som brukar åka på te.x bilsports bilträffar,emmaboda,tullinge os.v..?? tänke om de är många som är på dom så kunde man kanske ha en lite "bmwpower" träff en stund på dagen,kolla på varandras bilar mm...finns de nå intresse av de?? | |
|
Självklar så åker jag på så många som ekonomin och sambon :) tillåter. Jag vill gärna ha en lite träff på varje evenemang. Det blev ju så lyckat i k-krona. ///Ursäkta ordblidheten/// Länk Länk (under uppbyggnad) ICQ: 57377285 -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Jag åker gärna också på träffar, helst BMW träffar för det blir lite jobbigt med folk som har andra bilar på gärnan. Det ska alltid jämföras, så för mig passar det med liksinnat folk med intresset BMW. Vissa streetrace kan i och för sig vara kul. //Schnitzer |
|
|
Var också på träffar runt om i landet nu i somras. Bland annat strippen i Emmaboda, Säve, Mantorp etc. Var också på en massa Saab-träffar, hängde med polarna som är saabnördar ;) Bilträffar är kul, men bäst när det är BMW. Deb bästa jag vart på måste vart Knutstorpsträffen (var där 2001). Man vill stanna för evigt ;) ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
Jag har varit på en del träffar, Traktorkalaset (Vallåkra) två senaste åren, Knutstorpsträffen 2001, samt en hel del STCC tävlingar förra och förförra året. Var på Bilsprort's "En Dag På Strippen" på Säve Depå. Och Blackrace i Gbg. Saknar dock bilträffar i och omkring Göteborg!! MVH Niklas [ÖVNINGSKÖR] ICQ: 85989541 |
|
|
Har varit på vallåkra och knutstorp de senaste åren.. har dock ej deltagit i något av evenemangen.. e ju rädd om bilen.. Sist jag var på knutstorp så satt det en Audi i räcket :) Stackars sate.. /Jimmy Länk www.aspwebb.com |
|
|
har själv vart på dom flesta bilträffarna i sommras...emmaboda,mantorp,vallåkra mm... men vore de interesant me en lite bmwpower träff på typ nån strippkörning,typ tullinge lr nåt? eller föredrar ni en enskild träff me bara folk från bmwpower,kan ju bli något svårare att få ihop mkt folk då men... |
|
|
Vilken av dom största träffarna är längst norrut?? Har alltid velat fara på en sån här träff.. Å nu när man åker rätt märke också så blir man ju extra sugen. |
|
|
Det e ju bara redigt dyrt att hyra en bana.. knutstorp kostar 40 000 :- om jag inte minns fel /Jimmy Länk www.aspwebb.com |
|
|
Zlaatan: Finns tyvärr inte så många träffar i norr,iaf inga större...kanske några mindre! men den som ligger närmast dig av bilsports träffar är de väl tullinge(sthlm) BMW735IA: Mena inte att man behövde hyra en bana om man inte skulle träffas i samband me en annan träff...man kunde bara träffas nånstans å kolla på bilarna å snacka lite + att man kanske kunde köra ett litet race på kvällsidan... |
|
|
Jo det e ju klart.. Bara att ta upp frågan till nästa träff.. lite dåligt på träff fronten dock på vintern... /Jimmy Länk www.aspwebb.com |
|
| vet att de va lite tidigt att ta upp frågan,men va sugen å kolla om några va intreserade av en träff i vår när alla har tagit ut sina pärler... | |
ant |
jag är definitivt sugen på en "bmwpowerträff" på kommande träffar. count me in.. ============================= Länk |
|
Vi hade en Powerträff på Drottningholm i sommras och det dök upp 14 bilar med en summa av +3500 hk. Vi som var där hade MYCKET trevligt och jag längtar till nästa gång... _____ Micke Länk |
|
| Det är klart att man en med om det blir någon sådan träff.... jag brukar också åka på både Bilsports och BMWCS/BMWSC träffar.... | |
518i slow mobil |
Jah na knappt åka till några träffar i somras... Eller inga e väl rätt ord kanske... Men nu i sommar så har man ju körkort(nu) och så e bile nklar...(våren) Så count me in! Då kan ni få se sveriges första(?) 518i med 520 motor besiktigad... E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
|
Då studentekonomin knappt tillåter bilinnehav + tjejen VÄGRAR att följa med *snyft* blev det bara Emmaboda i år.. _____________________ #232 i E28 registret Länk Länk Det går att ha kul med en snik-modell !!! |
|
|
Jag är gärna med på det här, kan ju vara riktigt roligt och se allihopa härifrån på riktigt lixom... Lägg den inte alltför söderut bara=) *badass toys for badass boys* |
|
| Åker på många träffar. Var på Kinnekulle, Mantorp, Vallåkra och diverse mässor runtom i Sverige. Det bästa vore nästan med en träff på Mantorp när Bilsport action meet går av stapeln. Enligt mig den mest mångsidiga träffen. Mycke folk, både körning på bana (rs) och strippen och utställning. En bmwpower monter eller en samling av bilar vore inte dumt. Som t ex Seat klubben och gti snubbarna har? | |
|
Jo,skulle inte sitta fel me en träff på mantorp,ligger bra till för dom flesta.... de där me en monter för bmwpower vore häller inte fel,kan ju locka in lite mer folk också som inte vet om denna ruskigt bra sida!! |
|
|
Var på BMWCS-Knutstorp i somras vilket var mycket trevligt trots att det regnade hela dagen och trots att jag vid tidpunkten körde traktor. Till sommaren ska jag försöka att hinna med/ha råd att åka på även emmaboda och mantorp. Dessutom blir det en S_T_O_R "Classic & Sportscar Show" i Falsterbo till sommaren, och förhoppningsvis dyker en del powerfolk upp där också :-) Länk Med vänlig hälsning //Kalle H, BMW CS #5120 ______________________________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.