|
|
|
|---|---|
|
Tjena jag har en M3 -94 med lila skinn och jag saknar armstöd i den...kan man beställa detta från BMW eller tror ni man kan hitta nått begagnat med svart skinn ?? Och i så fall vad bör det kosta ? Mvh Robin ---- "Second place is the first loser..." Länk /// Mvh Laurin | |
|
jag köpte ett med konstläder och lämnade till en sadelmakare som sydde upp ett i mexikogrönt vattenbuffelskinn till mej. det blev kalas! 1000:- gick det på + armstödet (1700 tror jag, på need for speed). det ska gå att beställa på bmw åsså, kan du inte kolla vad ett fabrikssytt går på, jag är intreserad! Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
jo men jag har för mig att det går på ca 3000:- med tyg.... =( på BMW då asså... Men det är ju ett elternativ att be sadelmakaren...=) ---- "Second place is the first loser..." Länk /// Mvh Laurin |
|
|
Hmm...Robin (Laurin) Om du ska ha armstöd på din så lär du somna direkt =) ____________ Länk ____________ *Pengar löser inga problem...Men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel* |
|
|
Ja vadför tror du att jag ska ha det då ? det e så jävla svårt att somna utan... =) Mycket lättare i vinterbilen (Golf GTD) =D ---- "Second place is the first loser..." Länk /// Mvh Laurin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.