|
|
|
|---|---|
| Efter flera månaders sömnlösa nätter tror(...) jag mig vara säker på att en -97:a M3 cab är den bilen som kommer att göra mig lyckligast med en budget på c 250'. Banken hade inga protester heller, så nu återstår bara att hitta ett objekt; hos en "auktoriserad" bilhandlare. Lätt, tänkte jag, det finnns ju en uppsjö, och dessutom kan man ju beställa en bil från Tyskland bara genom att "peka" på nätet! Men, att hitta en max 10000 milare med HT, ECC, överrullningsskydd och utan SMG visade sig bli riktigt tufft...när jag dessutom vill ha den med ljusgrått/vitt skinn! Gula bilar går också bort, och nu letar jag frenetiskt...men å andra sidan har jag fyra månader på mig! Ser ni en lycklig jävel på Avenyn (Gbg) i sommar med en sådan här, då har jag hittat den!! | |
|
lyckat till!! hoppas du hittar en!! ha bara inte för bråttom om du hittar den du vill ha så du inte kollar den noga!! M.V.H //Fredde M3 POWER |
|
|
Tjena Sani... =) Jag satt kollade på NFS.nu (Need For Speed) och kollade på deras tillsalu bilar och hittade en som matchar med dina krav...=) Priset är något högt med det finns ju alltid prutmån... Kolla på denna URL: Länk Vad tror du om den ? Mvh Robin ---- "Second place is the first loser..." Länk /// Mvh Laurin |
|
| Min Bror har en M3 cab -97 8000 mil till salu individualbil med all utrustning maila mig så mailar jag något foto på den du blir helsåld på den:) | |
|
Laurin; den har ju gått 11900 mil...för mkt för mig. Mr Henke: ett mejl kommer snarast! |
|
|
Ok bara ett tips... =) ---- "Second place is the first loser..." Länk /// Mvh Laurin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.