|
|
|
|---|---|
|
nu när snart våren är här så måste man börja tänka på vårstädningen av bilen och fälgarna. Jag tänkte idag ta bort skovlarna och tänkte att det där ser ut som torks, men det var det icke! Nu undrar jag vad jag ska använda för verktyg?? I instruktionsboken så stog det att bara bmw verstäder kan byta skovlarna... // Snart är det vår ///Ursäkta ordblidheten/// Länk Länk (under uppbyggnad) ICQ: 57377285 -=$¤CimmenpoweR¤$=- | |
|
Glömmde naturligt vis vad det var för fälg men ni kanske förstår att det är m-tech 2 fälgen till min 3,8:a. // sorry... men snart är det vår ändå ///Ursäkta ordblidheten/// Länk Länk (under uppbyggnad) ICQ: 57377285 -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Ingen som har koll på det??? Nån bmw- mek kanske. Jag vet att ni finns där ute så se till att slå på burken nu... :) ///Ursäkta ordblidheten/// Länk Länk (under uppbyggnad) ICQ: 57377285 -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
| Mina satt i alla fall med Torx-skruvar (5 st). Inga problem att få bort förutom att det var lite skit i bultskallarna så att meken fick knacka dit Torx-spetsen med hammare först. Sedan drog han med pneumatisk skruvdragare. | |
|
kane: jag gjorde ett försö med torks men det verkade inte funka så bra... gör ett försök till. ///Ursäkta ordblidheten/// Länk Länk (under uppbyggnad) ICQ: 57377285 -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Nytt försök genomfört med resultatet att typ 5 torks bultar är stöldsäkra = runda... Tack för det televerket! Nå väl det går säker att få loss på nått sätt. Ska byta ut dessa mot insexskruvar istället! Jag har aldrig gillat torks. Jag verkade använda rätt verktyg då flertalet torks lossnade enligt avtal. Snart blir det vår! ///Ursäkta ordblidheten/// Länk Länk (under uppbyggnad) ICQ: 57377285 -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.